The Sojourn این بازی پازل شخص اول به تدریج ایده های جدیدی را معرفی می کند ، اما هرکدام را با خستگی از طریق تکرار تقویت می کند بدون این تشدید که باعث شود احساس کنید درک شما در حال تحول است. ریشه اصلی بازی The Sojourn شامل سفر بین یک دنیای سبک و دنیای تاریک برای رسیدن به پایان هر چالش است. شما فقط با یک راه وارد دنیای تاریک می شوید ، اما این گسترش می یابد همراه با آنچه می توانید هنگامی که در آنجا هستید تحقق یابد راه حل های جادویی ، محفظه های کپی برداری و پرتوهای انرژی ، همه را در بازی The Sojourn تجربه می کنند و سفر شما را از نقطه A تا B پیچیده می کنند. وارد دنیای تاریک می شوید ، یک نوعی چنگک را برای پخش آهنگی که به صورت یک پل تشکیل می شود ، فعال می کنید ، سپس مکان هایی را با یک مجسمه تعویض می کنید تا به قبل از اتمام زمان خود در دنیای تاریک از روی پل برسید و از روی آن عبور کنید.

مسائل مربوط به The Sojourn در چالش های فردی آن وجود ندارد. بی حوصلگی از تجربیات تجمیع چیرگی در بسیاری از معماهای مشابه جمع می شود. به جای اینکه مانند یک سفر موقت با لایه بندی عمدی در مشکل و پیچیدگی احساس کنید ، بسیاری از چالش ها مانند ریمیکس های قبلی کار می کنند. چیدمان ها و راه حل ها از نظر فنی متفاوت هستند ، اما حرکت از یکی به دیگری اغلب احساس جانبی می کند ، با بسیاری از مؤلفه ها و ایده های یکسان به سادگی در یک پیکربندی جدید مجدداً ترکیب می شوند. مگر اینکه معمای مکانیک جدیدی معرفی کند که شما را وادار به جستجوی موقعیت ها به روش های جدید یا جالب نمی کنید و این باعث می شود بخش بزرگی از معماها به جای ویترین ایده های هوشمندانه مشغول کار باشند.

در بازی The Sojourn با وجود اینکه سناریوهای بیشتر برای مرزبندی در پازل های اختیاری یافت می شود ، مشکل بیشتر مشکل است. اگر بخواهید می توانید با معماهای سخت تر درگیر شوید ، اما باز هم باید دنباله های خطی عمدتا موانع اجباری پیشرفت را شخم بزنید. این احساس تکرار همان جایی است که Sojourn مرا از دست داد.

متاسفانه در The Sojournداستان و تنظیم عمق زیادی به روند کار نمی افزاید. روایت به دنبال سکانس هایی از مجسمه ها می رود که به صورت دوره ای ظاهر می شوند ، اما داستان آنقدر سطح بالا است که در ایجاد هر راز یا سرمایه گذاری واقعی ناکام است و در حالی که این هنر شیک و زیبا است ، انتظار نداشته باشید که از جزئیات قابل توجه در محیط زیست جلوگیری کنید. همین اتفاق در یک چاه و یک غار تاریک اتفاق می افتد ، با حرکت در مسیرهای تقریباً کپی شده و چسبیده که فقط به معماهای مختلف منتهی می شوند.

عنوان The Sojourn یک بازی پازل خوب بیش از مکانیک باحال و چند راه حل رضایت بخش نیاز دارد. اینها عناصر مهم هستند ، اما آنها باید بر روی یکدیگر بسازند و به شما بیاموزند که از ابزارهای موجود خود به روشهای هیجان انگیز و غافلگیرکننده استفاده کنید و ترکیب کنید. بازی The Sojourn به طور کلی گیم پلی جذابی دارد که این کار را به خوبی انجام می دهد ، اما فضای بین آنها کسل کننده است و شما را در یک دنیای استریل با ریتم قابل پیش بینی رها می کند.

7.0

Good

  • پازل های سرگرم کننده و جذاب
  • طراحی بصری زیبا و دقیق
  • مکانیک روان گیم پلی

Bad

  • داستان ضعیف
  • موسیقی تکراری و یکنواخت