بازی Rocket Wars فاقد داستان است اما تنوع را جبران می کند. هدف اصلی از ابتدا همان است ، که این یک مبارزه همه جانبه برای بقا در بین انتخاب سفینه های مختلف است. بازی به شما امکان می دهد تا حداکثر چهار سفینه را انتخاب کنید و به بازیکنان این امکان را می دهند تا بین بازی با ربات ها ، بازیکنان واقعی یا ترکیب هر دو انتخاب کنند. زمینه های بازی در محدوده توده گرانشی خورشید اتفاق می افتد. حالت های مختلف را می توان از طریق بازی تنهایی یا بازی تیمی انجام داد. اولین مورد Deathmatch مستقیم ، این شما و مخالفتان است که با زندگی های نامتناهی سر به سر می رود تا اینکه کسی در مجموع ده کشتار را به ثمر برساند. این حالت همچنین دارای مقدار کمی از قدرت یو پی اس برای سرگرم کننده نگه داشتن چیزها است.
حالت بعدی بازی Rocket Wars حالت Survivor است. در اینجا ، به شما حداکثر پنج عمر داده می شود. هنگامی که یک بازیکن از زندگی خارج شد ، این همان است ، آنها از بازی حذف می شوند. تقریباً مانند Deathmatch ، قدرت کافی برای دسترسی بازیکنان وجود دارد. در این حالت بازیکنان برای به دست آوردن امتیاز باید تیم مقابل را بکشند و در عین حال به عنوان عنوان نوک کینگ زنده بمانند تا زمانی که ممکن باشد. ضربه ای که در اینجا وجود دارد این است که نوک کینگ به طور کلی از بقیه قوی تر است و نوعی پلی استیشن تیمی را به شکست نشان می دهد.
Space Ball حالت بعدی بازی Rocket Wars است. در این حالت هر بازیکن منطقه ای از نقشه خاص برای رنگ آنها دارد ، با هدف ضربه زدن به توپ هایی که قسمت هایی از منطقه مخالفت شما را نابود می کنند. به نظر من باور کنید ، بسیار آسانتر از آنچه به نظر می رسد ، باور کنید ، به خصوص هنگامی که دشمنان شما پشت سر هم قرار می گیرند و به شما حمله می کنند. Free Play نتیجه گیری حالت های مختلف انفرادی یا تیمی را دارد.
حالت Entangled تنها حالت خاص بازی Rocket Wars برای بازی تیمی است. هدف اصلی در این حالت کشتن پانزده نفر از مخالفان شما است. در اینجا وقتی به دشمن خود نزدیک تر می شوید قوی تر می شوید و وقتی دورتر هستید ، ضعیف تر می شوید. مطمئناً این یک حالت جالب است ، اما به سختی تعویض بازی است.
بازی های مهمانی باید برای زمان زیادی سرگرم کننده و جذاب باشد. در عوض ، بازی Rocket Wars خیلی سریع خسته کننده می شود. کنترلها به خوبی تنظیم شده اند. مطمئناً ایده های جالبی در اینجا وجود دارد ، اما هیچ چیز به خصوص خوب جمع نمی شود ، یا حداقل آنقدر خوب نیست که بتواند بازیکن را برای مدت طولانی سرگرم کند.
موسیقی متن بازی Rocket Wars همانند بازی های 80s بنظر می رسد که قبل از مدتها کسل کننده و تکراری می شود. سفینه های موجود در بازی که با پایان مراحل پاداش داده می شوند متنوع هستند و هریک دارای مهارت های متفاوتی هستند . اگرچه در طرح بزرگ چیزها ، این بدان معنی است بسیار کم وقتی که گیم پلی خود به اندازه کافی برای توجیه زمان لازم برای آزمایش هر کشتی کار کافی را انجام نمی دهد.
Rocket Wars با نگاهی به تصاویر ، واقعاً از سبک و طراحی خاصی استفاده نمی کند. سفینه ها از نظر بصری به اندازه کافی از یکدیگر متمایز نیستند و پالت رنگ در نهایت بسیار کم ارائه می شود ، عادلانه است که بگوییم تصاویر بصورت گیم پلی مسطح هستند.
بازی Rocket Wars مطالب متنوع و جالبی ارائه می دهد ، اما ناامیدانه نتوانسته است به جذابیت اولیه خود ادامه دهد. پس از تلاش و آزمایش همه چیز ، دلیل بسیار کمی برای بازگشت وجود دارد. این بازی به اندازه کافی هیجان انگیز نیست تا ارزش پخش آن را ارتقا بخشد ، در نهایت یک بازی بصری پراکنده را ارائه می دهد که فقط در پشت سر هم های کوتاه سرگرم کننده است.