این بازی مبالغ تا داستان از سه گانه اصلی این بازی می باشد که پس از این رویداد بازی قبلی  به وقوع می پیوندد. آب از سراسر جهان خشک، خشکسالی، زمین تاریک، و پدیده تعجب آور اقیانوس در شن و ماسه تبدیل شده است، و در نتیجه گیاهان و متمایل به پایان می رسد آن است. با وب سایت Game inja هممراه باشید.

این بازی شما حتی می توانید تغییر ظاهر تعداد بیشتری از شخصیت، اما برخی از شخصیت ها به خوبی در دیوارهای آنها پذیرفته شده است. هر چند برخی از لباس ممکن است گم شده است، بسیاری از لوازم جانبی وجود دارد. با این حال، شخصیت های خاص که به طور کلی می توانید لوازم جانبی استفاده کنید وجود دارد.

همانطور که در این بازی و سری های قبلی این امکان وجود داشت، بازیکن می تواند بین دو شخصیت اصلی این بازی را انتخاب نمایید. وجود دارد مزایا و معایب در هر دو از شخصیت های اصلی، اما آنها توسط بازیکنان نشان داده شده، چرا که اطلاعات نمایش داده نمی شود در هنگام انتخاب بین آنها را. داستان از نقطه نظر قهرمان انتخاب بگویید. بسیاری از شخصیت ها خواهد شد در طول سفر به خدمت گرفتند

بازی برای بازی هیچ محدودیت زمانی وجود دارد، شما می توانید با سرعت خود را بازی کند. است زمان بیشتری برای لذت بردن از مطالعه، جمع آوری و ترکیب وجود دارد. بازیکنان به صورت تصادفی آن را آسان پیدا خواهد کرد، در حالی که هاردکور در این بخش می توانید شل کنید.

شخصیت های خود خیلی متفاوت است که آنها خشنود خود، و حتی در دوبله انگلیسی دوبله بسیار عالی است. روایت و گفت و گو به طور عمده در علاقه مند هستند، اما هنوز هم از نسخه برداری دهید گاه به گاه مرگ مغزی رنج می برند. شما می توانید این بازی برای اولین بار بازی، و سپس به طور کامل لذت بردن از فرصت های آن را فراهم، اما بدون دانستن جزئیات از بازی های قبلی و یا برخی از شخصیت های بازگشت، تاثیر بخش های خاصی از داستان متفاوت خواهد بود، بنابراین توصیه می شود به بازی به ترتیب زمانی بازی به طور کامل دریافت بازی لذت ببرید.

نه تنها متوجه تفاوت در صورت، بلکه رنگ از دختران و لباس های خود را نیز بسیار متفاوت است. به عنوان یک بازی به آتلیه غروب بازی، لباس و موارد دیگر تزئین لوازم جانبی و موسیر لباس استفاده می شود می تواند سن و سن و سال ما مطابقت داشته باشد. کفش ورزشی، لباس های رنگارنگ و موهای با رنگ های بسیار متفاوت با یکدیگر که به نوبه ی خود بسیار جذاب است.

انتخاب کنید این دستور را که می خواهید انجام دهید، و اضافه کردن مواد تشکیل دهنده به مطمئن شوید که شما سطح هزینه های تجاوز نمی کند. آیا کارت های پروژه، و شما می توانید سفارش خود را تغییر دهید. این مناسب است، چرا که شما می توانید “نقطه” بر روی مهارت های کارت. و همچنین دارای مهارت های اولیه مانند جمع و تیراندازی  به آن را موثر تر. اما مطمئن شوید که برای اضافه کردن مهارت های تنها کارت با عناصر مربوطه.

می توان امیدوار بود که  که در اسرع وقت به دست آوردن سلاح برای شخصیت خود را بتوانید بدست آورید. اگر شما تصمیم به رفتن به این مسیر، گاهی اوقات می تواند یک ایده بد است، زیرا برخی از وظایف حیاتی لازم است که یک سلاح خاص بعد از سلاح های خاص ساخته شده است. این نه به عنوان بد آن برای تلفن های موبایل، چرا که گزینه های دیگر وجود دارد، اما اگر شما در حال حاضر، شما لازم نیست که برای انجام همان سطح پائین این مورد اراده. دیگر زندگی کار بسیار جالب خود را به چالش برای تکمیل تمام وظایف تبدیل می شود.

هنگامی که مبارزه بر روی مود های مختلف پیچیدگی می رود، اما این نبرد بسیار پیچیده نیست، اما در اکثر موارد به نظر می رسد دشمن قدرتمند به عنوان قدرت. با تشکر از حملات برنامه نویسی انیمیشن شیک، حملات مراجع و مرحله آخر، شما می توانید بازیکنان را تجربه کامل از سیستم مبارزه بازی. تا این زمان شما لازم نیست که صبر کنید تا مبارزه با رئیس، را به استفاده از آخرین پیشرفت. البته این سیستم مبارزه نوسازی  تغییر برخی از مکانیزم و علاوه بر این از برخی از ویژگی های. این بسیار سرگرم کننده است.

این دوربین می تواند آزادانه حرکت می کند، که یکی از ویژگی های جدید و همچنین شدت استقبال مینماید. من از دست عایشه، و Escha و بطی ء را در بازی جدید به آن استفاده می شود. این در مطالعه بسیار مفید است. یافتن بسیاری از مقالات برای سنتز شما، با هیولا که  پشت جای تعجب نیست.

مبارزه با نوبه خود مبتنی بر است. این بازی دارای یک سیستم قدرتمند برای مواد غذایی مبارزه و فعالیت های ویژه. یک سیستم جدید، معرفی شد به نام بلستر. این شمارنده کامل است، اگر شما با موفقیت حمله به دشمن، اما او دوباره در مورد تاثیر می افتد.  این امکان برای حمله به سخت تر و آسیب بیشتری به انجام به دشمن. بسیار خوشحال خواهید شد پس از تجربه ی این مورد که ذکر کردیم.

این بازی به ارمغان می آورد بصری تاثیر بیشتری می گذارد در حالی که حفظ ملودی دلپذیر آن است. موسیقی غمگین و زیبا کاملا متناسب به جهان از مرگ و می توانید سنگ حق تحسین کنید. اگر همه چیز می رود به یک، آن را شبکه زیبا برای یک تجربه بسیار خوبی است.

این بازی پشتیبانی از زبان های انگلیسی و عملکرد صدای ژاپنی به عنوان بقیه دو برادر در سه گانه. انگلیسی برای تلفن های موبایل  است، اما یکی از آنها دارای یک گام تا بسیار کم از شخصیت های دیگر در حالت دسکتاپ. این ممکن است یک مشکل صدا به جای صدای خود را. این از بین می رود زمانی که شما با اتصال کنسول های دیگر تغییر  بازی می دهید.

7.5

Good

  • پیشرفته شدن گیم پلی
  • پیش نمایش های جذاب

Bad

  • ایرادات جزئی گرافیکی
  • کنترل سخت شخصیت ها