با عرض خسته نباشید خدمت همراهان گرامی. در این پست از وب سایت gameinja قصد داریم به بررسی بازی SELF بپردازیم. این بازی برای کنسول های نینتندو سوئیچ و هم چنین رایانه های شخصی و هم چنین بر روی پلی استیشن 4 عرضه شده است. بنابراین با ما همراه باشید
در این بازی ماجراجویی مبتنی بر متن ، این خط در اصل به عنوان وسیله پیشرفت استفاده می شود و وقتی نمایش داده می شود ، شاخه های روایت با موقعیت فعلی بازیکن روی آنها نشان داده می شود. از این نظر ، این تجربه به اتمام رسیدن به چندین انتهایی اشاره دارد ، اما واقعاً مربوط به چیزی است که از طریق واگرایی روایی خود نشان می دهد و باعث می شود که این بازی از موضع برجسته خارج شود.
در این بازی بازیکن را در کفشهای پسری قرار می دهد که به دنبال پدر ناپدید شده اش است. این بازیکن یکشنبه صبح از خواب بیدار می شود که مادرش در را می کوبد ، و از این گفتگو به جلو ، گزینه های گفتگو برای رویکرد دوتابعیتی داستان اصلی می شوند. بازیکن می تواند انتخاب کند که مستقیماً با واقعیت تند و تیز یک پدر گمشده مقابله کند یا با انتخاب گزینه های گفتگوی بی طرف تر مانند سؤال در مورد چه چیزی برای شام ، از درد به طور کامل جلوگیری کند.
بعداً ، پسر متوجه می شود که با چهره های سایه دار صحبت می کند ، و این دوباره منجر به انتخاب اصلی بازی می شود از انتخاب یا رد انتخابات خود از موضوع می شود ، اکنون به معنای واقعی کلمه در یک دستگاه گیم پلی ساخته شده است که به شدت بر جهت داستان تأثیر می گذارد.
صرف نظر از تصمیم در نظر گرفته شده بازیکن ، باید یک انتخاب در یک بازی کوچک انتخاب شود. پس از آغاز فعالیت ، پسر به عنوان صورت کوچک در یک منطقه مشخص شده نشان داده می شود. اجتناب از وسایل قرمز و سبز به داخل فضا پرواز می کند. لمس کردن موارد قرمز ، منطقه را تا حدی خرد می کند که چهره بازیکن توسط مرزها خرد شود و منتهی به بازی کوچک پایان یابد. وسایل سبز باعث می شوند که به اندازه طبیعی خود برگردد ، که با گذشت یک زمان محدود ، بازی به پایان می رسد.
از آنجا که درگیری درونی پسران به عنوان یک ماده مهم و تاثیر گذار بر جریان شبیه سازی می شود ، انتخاب یک داستان روایت در اینجا خاتمه می یابد. مسیر سبز طاقت فرسا هدف اصلی خواهد بود ، اما رسیدن به پایان های مختلف به معنای مختلفی می تواند درک شود است. مسئله اصلی این است که آیا پسر می خواهد پیروزی را به دست بیاورد و از این رو با غیبت پدرش روبرو می شود و این برایش سخت است.
بنابراین، دنباله ای از تصمیمات سخت است انتخاب مساوی از شاخه های مختلف درخت از روایت های داده شده در ابتدای این بررسی است. چک کردن پیشرفت شما، بنابر این می توانید آهنگ از بخش های کلیدی نگه دارید و از انواع روش برای رسیدن به پایان دیگر را انتخاب کنید یک ابزار مفید چند وجود دارد.
ما قویا توصیه که شما تمام راه بررسی دلیل آن پاداش بازیکنان برای اطلاعات مهم در مورد تاریخ. بدون رد بیش از حد، پسر را به مناطق مختلف، جایی که پدرش برای به دنبال پدر بود تا نظر خود را در مورد وضعیت پسر رفت. با وجود این واقعیت است که به پایان می رسد رایگان هرگز به صراحت خود را پس از انجام یک کار خوب از دادن بازیکن اطلاعات به اندازه کافی به نتیجه گیری خود را گره خورده است.
علاوه بر این، هم چنین پنهان در روش های گوناگون از داستان سرایی. آنها معمولا نیاز به تجسم خاص، گفت و گو، اما پاداش در اینجا این است که به رابطه پدر و مادر کودک زمینه بیشتر در متن قرار می گیرید. من عمق که آنها اضافه کنید، اما نظارت می تواند برای آنها بسیار دردناک، به عنوان زمان و تلاش همه آنها را باز بیش از حد آن طول می کشد.
متاسفانه، همه داستان احساس امکان پذیر است، این عناصر اساسی. برخی گفت و گو تنظیمات می توانید به دنباله کند که در آن زمینه متن ده مربوط به پاسخ به تلفن و یا باز کردن درب وجود دارد منجر شود، اما در نهایت انتخاب بازیکن را نادیده گرفت. فقدان یک دکمه در حین پخش به عنوان آزار دهنده است.