سلام به همراهان همیشگی این وب سایت امروز قصد داریم در این مقاله به نقد و بررسی بازی Moving Out بپردازیم ، با ما در ادامه ی مطالب همراه باشید.

بازی Moving Out بازیی در سبک اکشن و شبیه سازی است. این بازی در در تاریخ 28 آوریل 2020 به دست شرکت های SMG studio و DEVM Games ساخته و منتشر شد . این بازی هم اکنون برای پلتفرم های Nintendo Switch ، Playstation4 ، Xbox one و PC سیستم عامل MAC OS در دسترس و قابل اجرا می باشد. این بازی با این که در نگاه اول کمی کودکانه به نظر میرسد اما توانست طرفدار های زیادی کسب کند.

متأسفانه باید گفت که این بازی خط داستانی ندارد و این بازی یک هدف قالب دارد ، هدف بازی و داستان این است که شما در قالب چندین شخصیت (4 شخصیت) برگذار میشود که میتوان گفت این موضوع خوب و دوست داشتنی است ، موضوع بازی به این شکل است که شما در یک شرکت اسباب کشی کار میکنید و به مردم کمک میکنید وسایل خودشان را جا به جا کنند ، نام شرکتی که شما در این بازی در آن کار میکنید Smooth Moves Familly است. 

باشروع بازی شما وارد یک مرحله ی پیش ساخته میشوید که در آن جا به شما آموزش های لازم داده میشه ، هر چیز که در بازی باید از آن استفاده کنید ، شما در این مرحله وارد خانه ای میشوید که پر از وسایل است و با هینت هایی که در بازی وجود دارد شما یاد میگیرید به درستی آن ها را جا به جا کنید هر چند این مرحله ی آموزش بسیار طاقت فرسا است و  از آن جاییی که بسیار طول میکشد باعث خستگی میشود .شما در طول بازی میتوانید یک وسیله را بلند کنید آن را جا به جا کنید و یا حتی پرتاب کنید ،  پرتاب به دلیل این که شما ممکن است در بازی بحث و جدل داشته باشید چون در طول بازی شما با همکار هاتون وارد بحث میشوید و گاهی این بحث آنقدر بالا میگیرد که به جنگ تبدیل میشود! و در این صورت شما به جای آن که وسایل را به کامیون ببرید و بار بزنید ، وسایل را به طرف یکدیگر پرتاب میکنید که این جنگ ها بازی را بسیار خنده دار و کمدی میکند.

شخصیت ها در این بازی به خوبی طراحی شده اند و شما میتواند بین سگ ، گربه و توستر یا هرکس دیگری که یک تیم 6 نفره را تشکیل می دهند انتخاب کنید ، همان جور که متوجه شدید شخصیت های بازی لزوما انسان نیستند و میتوانید از بین حیوانات یا وسایل خانگی شخصیت خود را انتخاب کنید و از لباس های مخلف موجود برای هر شخصیت لذت ببرید ، شخصیت ها در بازی کرکتر خاص خودشان را دارند و این امر باعث میشود که در انتخاب شخصیت ها باعث یک سر در گمی بشید که به نظر من دوست داشتنی ترین شخصیت ، شخصیت توستر است که همیشه نان دست آماده ای برای پرتاب دارد!

در بازی شما هنگام جا به جا کردن برخی از وسایل دچار مشکل میشوید مثلا بعضی از وسایل باید 2 یا چند نفره بلند شوند و شما در این قسمت در ذهن خود با چندین معادلات و محاثبات رو به رو میشوید که چگونه و با چه زاویه ای باید این وسایل را از در خروجی عبور داد و به سمت کامیون برد ، نگران نباشید تمامی این کار ها قبلا به شما آموزش داده شده است و لازم نیست برای خروج وسایل معادلات پیچیده ی ریاضی و فیزیک را حل کنید و فقط باید به آموزش هایی که قبلا به شما داده شده رجوع کنید و بازی رو پیش ببرید. سازندگان به دلیل این که بازی یکنواخت و خسته کننده نشود چالش هایی را برای این بازی در نظر گرفته اند ، چالش هایی مانند حیوانات خانگی. مثلا شما و هم کارانتون در حال جا به جا کردن وسایلی میباشید و خانه ای که شما در آن مشغول کار هستید حوان خانگی دارند که ممکن است این موجودات با کوچک ترین مزاحمت از جانب شما به شما حمله کنند و شاید این هم دلیلی برای پرتاب کردن وسایل خانه باشد. تمام بازی در خانه و جا به جا کردن وسایل نیست شما و هم کارانتون باید به صورتی وسایل را در کامیون بچینید که به هیچ وسیله ای فشار وارد نشود و طبق پلتفرم ، پازلی بازی چیده شوند پس شما در این بازی نیاز به دقت هم دارید.

گرافیک بازی چندان چشم گیر نیست اما میتوان گفت از رنگ ها به خوبی استفاده شده و دنیای رنگی برای بازیکنان درست و طراحی شده، شخصیت ها زیبا و با جزئیات طراحی شده اند ، افکت های بازی خوب کار شده اند و با تصویر هم خوانی خوبی دارند. بازی دیستان ندارد اما میتوان گفت گیم پلی نسبتا سرگرم کننده است و به دلیل خنده دار بودن برخی از صحنه ها بازی دوست داشتنی به حساب می اید ، بازیکن در بازی در هنگام بازی دانای کل است و میتواند از بالا نقشه ی تمام خانه را وارسی کند و متوجه تمامی جزئیات خانه شود که این امر در جا به جایی وسایل به خوبی به بازیکن کمک میکند.

ممنون که در این نقد و بررسی هم مانند همیشه ا ما همراه بودید.

8.0

Good

  • شخصیت های متنوع
  • گیم پلی کمدی

Bad

  • آفلاین بودن بازی