نقد و بررسی بازی Moon Raider

سلام به همه همراهان وب سایت گیم اینجا و امیدواریم که حالتان خوب باشد. امروز هم درست مثل همیشه قصد نقد و بررسی یک بازی جدید را برای شما عزیزان داریم و بر خلاف اکثر بازی های مورد بحثمان در این بخش از وب سایت گیم اینجا که معمولا چیزی درباره بازی از اول نمی گوییم و صبر می کنیم تا خودتان در روال نقد و بررسی قضاوت کنید و بگویید که به نظر شما بازی چگونه است و آیا بازی خوبی است و بازی بدی است و ارزش خرید دارد یا ندارد و به درد چه نوع مخاطبینی می خورد، امروز قصد داریم از همین اول نظر خودمان را درباره بازی مورد بحثمان یعنی بازی Moon Raider بگوییم و خب حقیقتا بهتر است بدانید که به نظر ما این بازی واقعا مزخرف است و اصلا به هیچ وجه ارزش خرید ندارد. چرا این را می گوییم؟ با ما همراه باشید تا درباره بازی Moon Raider بیشتر بدانید و در پایان هم خودتان قضاوت کنید که آیا به درد می خورد و یا این که یک بازی به درد نخور و مزخرف – همان طور که خودمان از ابتدا گفتیم – است. البته که اول اطلاعات کلی بازی را به شما می دهیم تا دید بهتری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

بازی Moon Raider در تاریخ دهم ماه سپتامبر سال 2020 – تقریبا یک سال پیش همین موقع ها با حدود نه روز فاصله از زمانی که این مطلب پست می شود! – توسط کمپانی های توسعه دهنده، بازی ساز و منتشر کننده ی Cascadia Games, Drageus Games و Crescent Moon Games برای پلت فرم های Nintendo Switch, Android, Microsoft Windows, iOS و tvOS منتشر شده است. همان طور که می بینید بازی هم برای پلت فرم های زیادی منتشر شده است و هم اسم های گنده ای پشت انتشارش هستند، اما این طور که به نظر می رسد همه این ها فقط یک پول حرام کردن عظیم بوده است.

قبل از این که داستان بازی را نقد کنیم به نظرمان شما باید بدانید که بازی Moon Raider در واقع قسمت دوم یک بازی دیگر است که اگر علاقه مند هستید خودتان می توانید به دنبال اطلاعات آن بازی بروید چون ما این نقد و بررسی را وقف بازی Moon Raider کرده ایم. و خب حقیقتا داستان بازی ادامه بازی قبلی است و شما دختر ملکه ماه هستید و باید بروید زیر ماه دنبال سنگ های جادویی بگردید تا بتوانید مادرتان را درمان کنید. چرا یک بچه باید این کار را انجام بدهد؟ مگر والدین دیگری در دسترس نیستند؟ این طور که به نظر می رسد یک پدر هم دارید اما خب خیلی پیر است و نمی تواند کاری انجام دهد. خط داستانی بازی Moon Raider واقعا ضعیف است و از ما نمره خوبی نمی گیرد.

موارد بعدی گرافیک و موسیقی بازی Moon Raider هستند. همان طور که احتمالا می دانید، بازی Moon Raider اخیرا منتشر شده است و با این حال گرافیک آن شبیه بازی های کلاسیک است که به نظر ما خیلی بد نیست و حقیقتا می توانیم گرافیک بازی را به عنوان قوی ترین بخش آن معرفی کنیم. اما مسئله اینجاست که موسیقی و جلوه های صوتی اصلا خوب نیستند و نمی توانیم نمره خوبی به موسیقی بازی بدهیم.

آخرین بخش نقد و بررسی بازی Moon Raider مربوط به گیم پلی آن است و حقیقتا باید بگوییم که گیم پلی بازی ایراد خاصی ندارد اما هیچ ویژگی خاص و خوبی هم ندارد و متاسفانه درست مثل هزاران هزار بازی پلتفرمر دیگر فقط باید یک چیزی را جمع آوری کنید که در این مورد آن یک چیز کریستال های ماهی هستند و به نظر ما گیم پلی بازی چون کاملا تکراری است اصلا ارزش نمره خوب ندارد.

اگر تا این جای نقد و بررسی همراه ما مانده اید احتمالا یا از بازی Moon Raider خوشتان آمده است و یا این که خیلی ارادت مند تیم نقد و بررسی وب سایت گیم اینجا و سبک نوشتن ما هستید! هر کدام از این ها که باشد، الان دیگر وقت خداحافظی است و قصد داریم تا قبل از این که نقد و بررسی مان روی بازی Moon Raider را تمام کنیم یک جمع بندی و خلاصه به شما ارائه بدهیم. به طور کلی ما بازی Moon Raider را به شما پیشنهاد نمی کنیم و فکر می کنیم قیمت حدودا سیزده دلاری اش هم به نسبت امکاناتش خیلی زیاد است. با این حال این شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید و ما فقط امیدواریم که از این نقد و بررسی لذت برده باشید.

1.9

Good

  • گرافیک فوق العاده

Bad

  • تکراری بودن بازی
  • عمق نداشتن داستان

Comments

No Comments

Leave a Reply