با سلام خدمت شما کاربران گرامی وبسایت Gameinja. قبل از این که بازی های پازل تبدیل به تجربه هایی مانند سری بازی های Portal شوند و پیچیده تر از آن چیزی که هستند به نظر برسند شاهد آن بوده ایم که بازی های بسیار ساده ای وجود داشتند که با تمام سادگی خود جذابیتشان بیش تر از چیزی بود که به نظر می رسیدند. Unblock Brick و اشکال مختلف آن از این دسته از بازی ها می باشند که بر روی هر تلفن همراهی یافت می شدند و مردم عاشقانه به تجربه ی آن می پرداختند و یکی از دلایل آن را می توان تجربه ی ساده ای دانست که بازی به مخاطبین خود ارائه می کرد.

حال نسخه ی جدیدی از آن بازی محبوب منتشر شده است که باید دید عملکرد آن چه طور بوده است. این نسخه از این بازی Unblock Brick نام دارد و استودیوی سازنده ی آن Alcyone Studio می باشد که بازی را در هجدهم مارچ همین سال تولید کرده است و خودش نیز وظیفه ی انتشارش را برعهده گرفته است. اگر به یک تلفن هوشمند و یا نینتندو سوییچ دسترسی دارید می توانید این بازی را تهیه کنید. البته یک نکته ی جالب و صد البته عجیب در بازی وجود دارد! بازی برای تلفن های همراه رایگان می باشد و صرفا برای شما تبلیغات پخش می شود ولی در نسخه ی سوییچ شما باید 10 دلار برای این بازی هزینه کنید! با نقد و بررسی این بازی همراه گیم اینجا باشید!

خب احتمالا همانطور که خودتان می دانید این بازی ها معمولا داستان خاصی ندارند و لذا در بازی شاهد آن هستیم که Unblock Brick هم از این قاعده مستثنی نیست و بازی مانند آثار موبایل از یک سری مراحل تشکیل شده است که صرفا باید آن ها را حل کنیم. هر بار در بازی یک موقعیت به شما داده می شود که در آن یک بلوک یا آجر در بین تعدادی دیگر زندانی شده است و وظیفه ی شما این است که بلوک متفاوت را از زمین بازی خارج کنید. حرکاتی که شما دارید بسیار محدود می باشد و بلوک هایی که در بازی وجود دارد یا امکان حرکت به صورت عمودی و یا افقی دارند.بازی به مراتب سخت می شود و دیگر نمی توان آن را به راحتی حل کرد و ویژگی این بازی ها نیز در درجه ی سختی پله ای می باشد که در این بازی نیز به خوبی پیاده سازی شده است.

از گیم پلی بازی که بگذریم وارد بخش گرافیک می شویم. بازی عملا یک تجربه ی بسیار ساده می باشد که در آن از چند گیم آبجکت ساده استفاده شده است و در آن شاهد تفاوت خاصی با بازی های قدیمی و رایگان این سری نیستیم جز این که بازی کمی ظاهری لگویی به خود گرفته است. متاسفانه بازی هیچ موسیقی خاصی در خود جای نداده است و صداگذاری بازی نیز به چند افکت صوتی بسیار ساده خلاصه شده است که عملا جذاب نیستند و نمی توانند شما را راضی نگه دارند.

Unblock Brick یکی از بی ارزش ترین تجربه هایی می باشد که می توانید بر روی کنسول سوییچ تجربه کنید. هزینه کردن 10 دلار برای یک بازی کم محتوا در صورتی که می توان آن را بر روی تلفن همراه به صورت رایگان تجربه کرد بسیار عجیب و همچنین ناعادلانه می باشد. بازی به ساده ترین شکل ممکن ساخته شده است و در آن شاهد هیچ ویژگی به خصوصی نمی باشیم و عملا نسخه ی سوییچ و موبایلی بازی نیز هیچ تفاوتی ندارد جز پخش تبلیغات که حتی می توانید آن را با خاموش کردن اینترنت گوشی برطرف کرد.

اگر از طرفداران بازی های ساده و انگشتی بر روی تلفن های همراه هستید تا شما را صرفا سرگرم کند و تجربه ی ساهده ای را به شما ارائه کند این این بازی را می توان به شما پیشنهاد کرد و از آن راضی خواهید بود. اما نسخه ی سوییچ بازی واقعا ارزشش را ندارد و اگر دوست دارید که آن را تهیه کنید می توانید صرفا در مواقعی که بازی تخفیف خورده است استفاده کنید و در حال حاضر نیز شاهد یک تخفیف 50 درصدی در بازی می باشیم. از این که با نقد و بررسی این بازی همراه وبسایت Gameinja بودید سپاسگزاریم و امیدواریم که از نقد و بررسی این بازی لذت برده باشید.

3.0

Good

  • گیم پلی قابل قبول

Bad

  • قیمت نسخه سوییچ
  • کمبود محتوا
  • نبود موسیقی