استودیوی جدید شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در شهر سیاتل (Seattle) برای بخش تکنفرهی نسخهی بعدی Battlefield نیرو استخدام میکند.
بنا بر آگهی شغلی اخیر، این استودیو قصد دارد در جهان Battlefield داستانهایی غنی و هیجانانگیز خلق کند که شخصیتهای بهیادماندنی دارند و تجربهای گیرا ارائه میدهند.
در شرح وظایف کارگردان طراحی (Design Director) نیز آمده است:
مدیریت طراحی مراحل، روایت، مکانیکهای بازی و سازوکارهای آن به نحوی که برترین تجربهی ممکن خلق شود.
این آگهی شغلی به آن معنا است که نسخههای بعدی مجموعهی Battlefield، که بنا بر گزارشات در مراحل اولیهی ساخت قرار دارند، باری دیگر شامل بخش تکنفره و داستانی خواهند بود. از اعضای مطرح این استودیوی جدید که سال گذشته تأسیس شد، میتوان به مارکوس لتو (Marcus Lehto) اشاره نمود که سابقهی کار روی سری Halo را در استودیوی بانجی (Bungie) و در مقام کارگردان هنری و کارگردان ایدهپرداز دارد. او در این استودیو نقش کارگردان اصلی بازی را بر عهده خواهد داشت.
البته، استودیوی مذکور تنها استودیوی الکترونیک آرتز در شهر سیاتل نیست و چندی پیش، رئیس سابق شرکت مونولیت پروداکشنز (Monolith Productions) یعنی کوین استیونز (Kevin Stephens) استودیویی دیگر را در این شهر تأسیس کرده بود که ظاهراً بر توسعهی بازیهای اکشن ماجراجویی جهانآزاد تمرکز دارد.
Comments
No Comments