در سال‌های گذشته و نسخه‌های اخیر Call of Duty (به‌جز نسخه Call of Duty: WWII)، شاهد حذف شدن کیل استریک (Killstreak) از این سری بودیم و آن‌ها جای خود را به Scorestreakها دادند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تنها چند روز به رونمایی رسمی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare، از حالت چندنفره این بازی زمان باقی مانده است و حساب کاربری توییتر کالاف دیوتی اعلام کرده است که در مدرن وارفر، شاهد بازگشت کیل استریک‌ها هستیم.

همچنین چهار تصویر از کیل استریک‌های کالاف دیوتی: مدرن وارفر منتشر شده است که از میان آن‌ها می‌توان به کیل استریک جاگرنات اشاره کرد که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کیل استریک‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 است. از دیگر استریک‌های رونمایی‌شده، می‌توان به فسفر سفید اشاره کرد که توسط یک هواپیما، در محیطی که شما آن را تعیین می‌کنید، پرتاب می‌شود. فسفر سفید می‌تواند بازیکنانی را که در منطقه مورد نظر قرار گرفته‌اند، بسوزاند.

دراین‌میان Infantry Assault Tank را می‌توان یکی از کیل استریک‌های به‌ظاهر جذاب دانست. در جریان این کیل استریک بازیکنان می‌توانند هدایت یک تانک را برعهده بگیرند و بازیکنان تیم حریف را از بین ببرند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.