مرحله اصلی رویداد Fortnite World Cup از روز جمعه به میزبانی ورزشگاه آرتور اش شهر نیویورک شروع شد و بعد از سه روز رقابت در چهار بخش مختلف، درنهایت نفرات برتر مشخص شدند و گفته شده است که تعداد بینندگان بخش تک نفره‌ی این مسابقات از تعداد ۲.۳ میلیون نفر گذشته است.

به‌گفته‌ی شرکت Epic Games رویداد Fortnite World Cup، که اولین رویداد جهانی این شرکت بود، به پر بیننده‌ترین رویداد مسابقات گیمینگ بدون درنظرگرفتن تماشاچیان چین در تمام طول تاریخ تبدیل شده است. اما واقعیت این است که احتمالاً آمار نهایی تماشاگران بسیار بالاتر از این رقم خواهد بود. رقم ۲.۳ میلیون بیننده مربوط‌ به افرادی است که فقط ازطریق پلتفرم‌های Twitch و YouTube مسابقات را تماشا کردند و نه افرادی که از داخل بازی یا سایر رسانه‌های اجتماعی یا سرویس‌های استریم آنلاین شاهد این مسابقات بوده‌اند.

مسابقات بخش انفرادی در سومین و آخرین روز رقابت‌های Fortnite World Cup انجام شد و در پایان رقابت‌ها کایل گیرسدورف شانزده ساله توانست جایزه ۳ میلیون دلاری بخش انفرادی را از آن خود کند. کایل روز بعد مسابقات، در برنامه‌ی The Tonight Show with Jimmy Fallon برای صحبت درمورد این پیروزی حضور پیدا کرد.

جیدن اشمن ۱۵ ساله از شهر اسکس، به همراه هم تیمی خود دیوید جانگ نیز موفق شد مقام دوم را در بخش دو نفره کسب کند و هر کدام از آن‌ها سهم جایزه‌ی ۱.۸ میلیون دلاری را از آن خود کردند. امیل برگکویست پدرسن به همراه دیوید دابلیو. نیز توانستند جایگاه اول مسابقات بخش دو نفره را کسب کنند.

دیروز حساب کاربری فورتنایت در برزیل به‌جای اینکه تیزر فصل دهم بازی  را پخش کند، به اشتباه تریلر اصلی را در توییتر منتشر کرد. با شروع فصل دهم فورتنایت، شاهد بازگشت تعدادی از لوکیشن‌های مورد علاقه طرفداران خواهیم بود. همچنین با شروع این فصل، مسابقات هفتگی نیز آغاز خواهند شد که در آن بازیکنان برای کسب جایگاه Fortnite Season X Champions و دریافت جوایز میلیون دلاری با هم رقابت می‌کنند.

Categories اخبار