در رویداد هفته بازی پاریس در سال ۲۰۱۷، سونی به‌کمک استودیو PixelOpus یک بازی جدید و انحصاری برای پلی استیشن 4 معرفی کرد. از همان زمان معرفی، بازی Concrete Genie به‌دلیل محیط زیبا و داستان جذاب و خلاقانه‌ای که روایت می‌کند، توانست نظر مثبت اهالی بازی‌های ویدیویی را معطوف خود کند. بازی Concrete Genie داستان پسربچه‌ای را بازگو می‌کند که علاقه زیادی به نقاشی کشیدن دارد و پس از مدتی قلم‌مویی جادویی پیدا می‌کند که می‌تواند توسط آن نقاشی‌های متحرکی روی ساختمان‌ها و دیوارهای شهر بکشد. در بازی شما تنها نیستید و پسربچه خبیثی وجود دارد که دایما شما را اذیت می‌کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، سونی تریلری منتشر کرده است که طی آن تاریخ عرضه بازی و قیمت آن به‌صورت رسمی مشخص شده است. بازی Concrete Genie قرار است در تاریخ ۱۶ مهر (هشت اکتبر) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پلی استیشن 4 عرضه شود. جالب است بدانید این بازی پشتیبانی کاملی از پلی استیشن VR دارد که با توجه به داستان بازی به‌نظر می‌رسد نقاشی کشیدن با این دوربین واقعیت مجازی حس‌وحال خاصی را به گیمر القا کند.

در کنار بازی‌های انحصاری بزرگی چون Death Stranding و MediEvil که اواخر سال ۲۰۱۹ روانه بازار می‌شوند، بازی Concrete Genie نیز به‌عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سونی قرار است آخر سال جذابی را برای دارندگان پلی استیشن 4 پدید آورد.

با توجه به‌اینکه هنوز جزییات کاملی از بازی ارائه نشده است، اما چیزی که در این چند سال از طریق تریلرهای مختلف نمایش داده شده، از یک بازی به‌شدت زیبا خبر می‌دهد. اگر قیمت بازی را نسبت به دیگر آثار بزرگ موجود مقایسه کنید، احتمالا به این نتیجه خواهید رسید که بازی ارزش تجربه کردن را دارد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر آن را مشاهده کنید.