شب گذشته اطلاعات زیادی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار گرفت. یکی از موارد جالب در بخش چندنفره، مربوط به حالت Ground War می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، در حالت Ground War بیش از ۱۰۰ بازیکن می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. نقشه بازی و همچنین ساختار محیطی نسبت به سایر حالت‌ها متفاوت است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی خوبی را کسب کنند.

همچنین جدا از حالت‌هایی که ۱۲ الی ۲۰ بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند، کالاف دیوتی: مدرن وارفر دارای حالت‌های ۴۸ و ۶۴ نفره هم است. نکته‌ی جالب این است که اینفینیتی وارد (Infinity Ward) با این کار سعی دارد قشر وسیعی از مخاطبان را به بازی‌ تیراندازی اول شخص خود جذب کند و حتی Ground War از حالت بلک اوت بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم بزرگ‌تر است. البته در حال حاضر حالت ۱۰۰ نفره گرند وار مورد آزمایش قرار گرفته است و باید منتظر ماند و ببینیم اینفینیتی وارد چه زمانی گیم‌پلی بیش از ۱۰۰ نفر این حالت را در دسترس قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های حالت چندنفره هم می‌توان به این مورد اشاره کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare، فاقد سیزن‌پس است و تمامی محتویات بازی نظیر نقشه‌ها، به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.