سازنده‌ی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در سری ویدیوهای جدیدی که با نام «تجربه‌ها» منتشر می‌شوند، درباره‌ی منابع الهام بازی جدیدش صحبت می‌کند.

بازی‌های مختلف با ایده‌ها و خلاقیت‌های گوناگونی ساخته می‌شوند اما می‌توان گفت بازی Ancestors: The Humankind Odyssey با بسیاری از بازی‌هایی که در حال حاضر بازار را پر کرده‌اند متفاوت است. این بازی قرار است بازیکنان را به میلیون‌ها سال پیش ببرد. زمانی که اجداد و گذشتگان نسل انسان‌ها هنوز شکل کنونی را به خود نگرفته بودند و روی دست‌وپای‌شان راه می‌رفتند. داشتن چنین فضایی بدین معنا است که سازندگان بازی روی مفاهیمی که در آن وجود دارد تاکید بسیاری دارند. آن‌ها در سری ویدیوهایی که آن‌ها را «تجربه‌ها» نامیده‌اند، درباره‌ی این موارد صحبت می‌کنند.

در این ویدیو، کارگردان بازی یعنی پاتریس دسیلتز پا به دنیای واقعی می‌گذارد و درباره‌ی منابعی که در بازی‌اش از آن‌ها الهام گرفته صحبت می‌کند. او از چیزهایی که اجداد ما میلیون‌ها سال پیش تجربه کرده‌اند و اینکه همه‌ی این‌ها چطور در زندگی حال حاضر ما اثر می‌گذارند حرف می‌زند.

در این قسمت، او با دکتر نیوبی تامپسون صحبت می‌کند. آن‌ها درباره‌ی شکل‌گیری حیات ده میلیون سال پیش در دوره‌ی نیوژن در آفریقا صحبت می‌کنند؛ یکی از مکان‌ها و دوره‌های زمانی‌ای که بازی قرار است در آن جریان داشته باشد و اتفاقات خطرناکی در آن منتظر بازیکنان است. درست همانطور که میلیون‌ها سال پیش هم در آن منطقه خطرات بسیاری وجود داشته است.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey قرار است در تاریخ ۲۷ آگوست سال جاری (۵ شهریور ۱۳۹۸) برای پلتفرم پی سی و در هفتم دسامبر (۱۶ آذر ۱۳۹۸) برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازار شود.