پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره فردا ۱۰ مرداد ماه از بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare در یک لایو استریم از سوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و اکتیویژن (Activision)، به‌ترتیب سازنده و ناشر کالاف دیوتی: مدرن وارفر، رونمایی می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Call of Duty، تصویری را منتشر کرده است که زمان‌بندی دقیق این رونمایی را نشان می‌دهد.

لایو استریم رونمایی از گیم‌پلی بخش چندنفره COD: Modern Warfare از ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران آغاز می‌شود. این در حالی است که در ساعت ۱۰ شب هم یک لایو استریم از گیم‌پلی بازی پخش می‌شود. ظاهرا اینفینیتی وارد و اکتیویژن در ابتدا تریلر بخش چندنفره را نمایش می‌دهند و در مورد ویژگی‌های آن، توضیحاتی را ارائه می‌دهند. همچنین نیم ساعت بعد هم گیم‌پلی بازی را به‌صورت کامل به‌نمایش می‌گذارند که به احتمال زیاد شامل سلاح‌ها، کیل استریک‌های بازی و سایر المان‌های بخش چندنفره می‌شود.

تابه‌حال تنها حالت گان فایت Call of Duty: Modern Warfare نمایش داده شده است و باید منتظر ماند و ببینیم تیم سازنده چه محتویات دیگری را در بخش چندنفره مدرن وارفر قرار داده‌اند. نظر شما کاربران Game Inja دراین‌باره چیست؟