در سال ۲۰۱۶، ریبوت بازی Hitman عرضه شد و توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به‌نمایش بگذارد. در آن سال استودیو IO Interactive هیتمن را در قالب اپیزودهای مختلف عرضه کرد. این در حالی بود که Hitman 2 به‌صورت یک بازی کامل روانه‌ی بازار شد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد استودیو سازنده برای نسخه بعدی، قصد دارد به همان ساختار و سیستم اپیزودیک برگردد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو IO Interactive با همکاری شرکت نوکلیپ (Noclip) یک مستند را ساخته است که در آن در مورد سری هیتمن صحبت کرده است. دراین‌میان IO Interactive اعلام کرده است که آن‌ها در حال صحبت کردن در مورد Hitman 3 هستند. همچنین آن‌ها علاقه‌مند هستند تا ساختار اپیزودیک را به بازی برگردانند. ازاین‌رو هیتمن 3 همانند نسخه ۲۰۱۶، به‌صورت اپیزودیک عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در مورد دو نسخه اخیر مجموعه هیتمن چیست؟ بازی Hitman 2 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Hitman 2 اثری است که در بسیاری از بخش‌های خود از داستان گرفته تا گیم‌پلی، پیشرفت محسوسی داشته است و بخش‌های جدیدی که به آن اضافه شده‌اند به خوبی با فضای کلی بازی هماهنگ هستند و تجربه هیتمن 2 را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. در کنار این، بازی همچنان آزادی عمل بالایش را همراه با نقشه‌های وسیع و تو در توی خود حفظ کرده است و تجربه‌ای کامل، لذت‌بخش و ارزشمند از یک مخفی‌کاری را ارائه می‌دهد که به این راحتی‌ها از بازی کردنش خسته نخواهید شد.

Categories اخبار