اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، پیش از‌آغاز هر فصل سعی می‌کند با انتشار تصاویر جدید، کاربران را با حال‌وهوای فصل پیش رو آشنا کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، فصل دهم فورتنایت در روز پنجشنبه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و همچنین دو تصویر هم از فصل دهم منتشر شده است.

محیط Dusty Divot تقریبا یک سال پیش بود که بخشی از آن به ویرانه تبدیل شد. ازاین‌رو اولین تصویر منتشر شده، با عنوان «به‌گذشته فکر کن» منتشر شده و ظاهر اولیه Dusty Divot را نشان می‌دهد. به احتمال زیاد در فصل دهم Fortnite شاهد بازگشت این منطقه دوست داشتنی هستیم. در رویداد اخیر فورتنایت هم شاهد نبرد میان یک ربات با هیولا بودیم که پس از آن انرژی Zero Point منفجر شد. یکی از تئوری‌های فصل دهم این است که انرژی نقطه شروع، بعضی از مناطق از دست رفته فورتنایت را به نقشه بازی بر می‌گرداند، اما سوال اینجا است که آیا ظاهر قدیم Dusty Divot با همان نام در بازی قرار می‌گیرد؟

این در حالی است که عکس دوم، به یک ربات اشاره دارد که به‌نظر می‌رسد یکی از کاراکترهایی باشد که کاربران در بتل‌پس فصل دهم کسب می‌کنند. این تصویر با عنوان «به آینده نگاه کن» منتشر شده است. همچنین یک علامت در سمت چپ قرار دارد که The Visitor نام دارد و به فصل چهارم فورتنایت اشاره می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در Game Inja تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.