پس از اشتباه تصادفی فروشگاه ایکس باکس و پاک شدن بازی‌های Doom و Doom II، نسخه ایکس باکس 360 این دو بازی مجددا اضافه شدند.

پس از عرضه سه‌گانه ابتدایی Doom برای پلتفرم‌های نسل فعلی، کاربران ایکس باکس وان متوجه شدند که نسخه ایکس باکس 360 دو بازی Doom و Doom II را نمی‌توانند از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنند و همچنین گزینه‌ی دانلود از داخل لیست بازی‌ها هم حذف شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بتسدا (Bethesda) در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که این موضوع یک اتفاق تصادفی از سوی فروشگاه ایکس‌باکس بوده و مشکل رفع شده است.

حساب کاربری بتسدا دراین‌باره می‌گوید:

ما مشکلی را حل کردیم که در جریان آن نسخه‌های Xbox 360 دو بازی Doom و Doom II روی داشبور Xbox One قابل دانلود نبودند. اگر در گذشته این بازی‌ها را روی کنسول خود خریداری کرده بودید، هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را روی ایکس‌باکس وان دانلود و تجربه کنید. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

البته این تنها مشکلی نبود که کاربران نسخه‌های پورت شده Doom با آن سروکار داشتند. همچنین یکی از کاربران نینتندو سوییچ این سه‌گانه متوجه شده بود که برای تجربه هریک از بازی‌ها، باید به‌حساب کاربری Bethesda.Net متصل شوید. در ادامه بتسدا در جریان یک خبر دیگر اعلام کرد که نباید اجباری در وارد شدن به حساب کاربری وجود داشته باشد و در حال رفع این مورد هستند.