شب گذشته اطلاعات زیادی از بخش چندنفره و محتویات بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد. همچنین تیم سازنده اطلاعات زیادی را هم از نسخه کامپیوتر بازی در دسترس کاربران قرار داد که توسط اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و بیناکس (Beenox) در دست توسعه است.

نسخه PC بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر از ویژگی FOV Slider پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید عمق میدان دید را در بازی به‌راحتی تنظیم کنید. همچنین در ادامه مشخص شده است که نرخ فریم روی پی سی ثابت و محدود نیست و باتوجه‌‌به قدرت سخت‌افزاری کامپیوتر شما، می‌توانید نرخ فریم‌های بالاتری را هم کسب کنید. بااین‌حال مهم‌ترین ویژگی نسخه پی سی، این است که کاربران می‌توانند از ویژگی کراس پلی بهره ببرند.

ازاین‌رو کاربران نسخه کامپیوتر Call of Duty: Modern Warfare، می‌توانند درکنار کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، بازی کنند. جو سکوت، کارگردان طراحی COD: Modern Warfare، در جریان گفت‌وگوی خود با دوال شاکرز می‌گوید:

سیستم Matchmaking بازی ساختار خودش را دارد. اگر با کیبورد بازی می‌کنید، با سایر بازیکنانی روبه‌رو می‌شوید که بازی را با کیبورد تجربه می‌کنند. این در حالی است که اگر با گیم‌پد بازی را تجربه می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که با کدام دسته از بازیکنان در حالت چندنفره بازی کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که در وسط بازی، نمی‌توانید تنظیمات را تغییر دهید و قبل از شروع باید این کار را انجام داده باشید.
از دیگر ویژگی‌های نسخه کامپیوتر هم می‌توان به قابلیت استفاده از چند نمایشگر اشاره کرد که به‌خوبی با HDR و FOV Slider سازگاری دارد.