دو تن از اعضای استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) در به تفاوتهای میان دو بازی Wo Long: Fallen Dynasty و Nioh پرداختهاند.
اگرچه به تازگی ، اما هنوز موارد زیادی باقی مانده است که از سولزبورن (Soulsborne) جدید استودیوی تیم نینجا نمیدانیم. پس از ساخت دو نسخه از مجموعهی Nioh، این استودیو تصمیم گرفت به مسیری جدید گام بگذارد. اکنون، تفاوتهای این مسیر جدید شرح داده شده است.
رسانهی IGN، طی مصاحبهای با تهیهکننده و مدیر تولید این بازی یعنی فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda) و ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، به این موضوع پرداخته است. واضح است که مهمترین تفاوت Wo Long با عناوین قبلی سازندگان، در جهان بازی نهفته است.
یاسودا در این باره میگوید:
بازی در چین جریان دارد و ما توانستهایم مکانهایی با ابعاد بزرگتر از جهان Nioh که در ژاپن قرار داشت، خلق کنیم. حتی قلعهها نیز نسبت به قبل بزرگتر هستند و کاوش عمودیمحور در دنیای بازی افزایش یافته است، زیرا شخصیت اصلی Wo Long توانایی پرش دارد.
فومیهیکو یاسودا
مبارزات Nioh بر پایهی مهارتهای نینجایی و استفاده از شمشیر سامورایی بنا شده بود، اما مبارزات Wo Long به هنرهای رزمی چینی مربوط میشود.
او در ادامه میگوید:
Comments
No Comments