همه ی ما با ژانر کلاسیک تاریخی مشترک داریم و این بازی ها شاید حتی بخش اعظمی از رونوشت زندگی نامه ی ما را به عنوان یک گیمر تشکیل بدهد. البته بسیار ی هستند که این ژانر از بازی را مدت هاست که به تنها زانر خودشان بدل کرده اند وشاید از دیگر بازی ها استقبالی نکنند. ما البته در آن حد متعصب نیستیم و تنها می گوییم که این پیش زمینه در اکثریت ما اما وجود دارد و این بازی ها برای ما بازی هایی دوست داشتنی هستند و خاطرات زیادی هم شاید با آن ها داشته باشیم.
بازی ای هم که می خواهیم امروز در این پست مورد بررسی قرار دهیم یک بازی در همین ژانر کلاسیک و Old-School می باشد که در سال 2018 منتشر شده بود. حال ما تصمیم گرفتیم تا این بازی را مورد برریس قرار دهیم و بازی را برای شما زیر و رو کنیم و به توضیف ان بپردازیم. امیدواریم که شما هم مانند همیشه ما را با صمیمت گرمتان همراهی کنید و مقاله ی ما را تا به انتها دنبال نمایید. با game Inja همراه باشید.
این بازی در ابتدا شاید جا داشته باشد که بگوییم که برای کنسول های رایانه ای نینتندو سوئیچ و هم چنین رایانه های شخصی ویندوزی و همینطور برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شده است. البته بازی نتواهنسته است چندان خوب و جذاب ظاهر شو و بازیکن را نیز بخوبی با خود همراه سازد.
شاید بتوان گفت اولین علت در کل داستان بازی می باشد که روایتی سر راست و خوب ندارد و این مسئله باعث می شود تا بازی شما را به طور ناگهان یو یکباه در درون بازی بیاندازد. که خوب این مسئله اصلا خوب نیست و باعث سردرگمی مخاطب و همچنین از دست رفتن علاقه ی او می شود. این امر البته بازیکن را خب خوشحال نخواهد کرد و باعث خواهد شد تا وی بازی را تا انتها دنبال نکند و هم چنین از بازی لذتی را که شایسته است نبرد.
ایراد بعدی ای که شاید روا باشد از بازی گرفت این است که بازی هر چند خواسته است تا برای بازیکن خوب و سرگرم کننده ارائه بشود اما تیم سازنده ی بازی در کلیت این امر موفق نبوده ست و شاید اولین علت همان داستان بازی باشد که شما را در جنگلی ترسناک یا محیطی شبیه به آن با نیرویی عجیب و غریب که معلوم نیست از کجا آمده است رها می کند و این مسئله موجب می شود تا شما از بازی آنطور که باید استفاده نبرید و بازی را دوست نداشته باشید.
موردی دیگر که شاید شایان ذکر باشد این است که بازی دارای گیم پلی ای البته روان است اما این مسئله باعث نمی شود تا بازی خسته کننده نباشد البته این امر شاید برای برخی عجیب بنظر برسد اما همینطور است و گیم پلی بازی بشدت حوصله سر بر است و نمی تواند مخاطب را به خوبی به خود جذب کند.
شاید علت این امر را هم در توسعه ی ضعیف این بخش از بازی بتوان به حساب اورد و تقصیر را بر پای این توسعه ی ضعیف بازی نوشت. البته این مسئله شاید برای برخی از طرفداران دو اتیشه ی بازی خیلی هم مسئله ای غامض نباشد. اما به هر صورت امری است که بخوبی در بازی مشهود است و شما نمی توانید این امر را در بازی نادیده بگیرید و این مسئله باعث می شود تا شاید از بازی بخوبی لذت نبرید.
البته شاید امر دیگری نیز که در بازی خوب کار نشده است را بتوان این گفت که بازی به خوبی در بخش شخصیت پردازی نیز موفق عمل نکرده است شما شخصیت اصلی را از دور نظاره می کنید که در حال مبارزه با دشمنان است و نیرویی بشدت تخریب گر و قوی دارد این مسئله خب خوب است در نوع خودش اما فایده ای ندارد زیرا شما وقتی نام ان را هم ندانید ونتوانید با وی ارتباط خوبی برقرار کنید از بازی هم لذت نخواهید برد.