در این پست قصد داریم به بررسی بازی Pixel Devil and the Broken Cartridge بپردازیم. این بازی برای نینتندو سوئیچ و هم چنین رایانه های شخصی و پلی اسیتشن 4 و حتی ایکس باکس وان منتشر شده است که آن را بر روی اکثر پلتفرم ها قابل دسترس می کند. بنابراین با ما همراه باشید تا به انتها تا به بررسی این بازی در وب سایت game inja بپردازیم.
داستان با یک داستان باستانی آغاز می شود بعد از اینکه قهرمان بازی و دوستش به یک آپارتمان جدید منتقل شدند ، یک جعبه بازی قدیمی را پیدا کردند که درب آن جعبه بازی پاره شده بود و شکل ظاهری را در آن قرار دادند. بالاترین لودر هنگام ظاهر شدن پورتال و بازی را به سرعت تمیز شد یا شاید این مورد بود که به این صورت به نظر برسد. قهرمان ما به محض نجات او ، وارد آنجا شد. حالا او در دنیای بازی اسرارآمیز به دام افتاده است. خوب ، بنابراین ممکن است این داستان به اندازه زمان های قدیمی نباشد اما بسیار خوب و غنی است.
مشکل دیگر این است که بازی در این چند مرحله محدود به اندازه کافی عمل نکرد. سرگرم کننده بازی ویدیویی گیر این است که می توانید از عکس ها و انتظارات لذت ببرید. با این حال این بازی این کار را نکرد. شاید بگویید سینمای سینما بسته سعی دارد حداقل در مورد بازی های این ژانر چیزی بگوید ، اما سطح نباید نشان دهنده آن باشد. آنچه می گیریم فقط سطح جهانی است که مبتنی بر محیط های مختلف است ما قبلاً آن را تماشا کرده ایم و این بازی چیز جدیدی برای گفتن در مورد آن ندارد.
بی فایده است که فکر کنید این بازی با بازی های دیگر این ژانر تمام درسهای بد را آموخته است. یک مثال خوب سطح انتخاب شده است ، که از لحاظ تئوری به شما اجازه می دهد بازی را به هر ترتیب انجام دهید. مشکل این است که شما واقعاً نمی توانید به هر ترتیب بازی را انجام دهید زیرا باید مسیری بسیار خاص را دنبال کنید. این سطوح دارای موانعی است که باید مورد استفاده قرار گیرد بدون این مهارت ها ، شما باید از سطح خارج شوید و با کارفرمایان خوب رقابت کنید ، اینگونه نیست که هر طور خواستید کار کند.
هنگام صحبت درباره رئیس ، متوجه فقدان این برخوردهای سر به سر می شوید. نبرد نه تنها جالب توجه نیست ، بلکه افراد شرور نیز بسیار لنگ هستند. برای منصفانه بودن با توسعه دهندگان ، آنها در پایان سعی کردند این را توضیح دهند ، اما بدون شک هر کاری ، همه اینها باعث شد که بازیکنان امیدوار شوند که بتوانند افراد شرور جالب تری پیدا کنند. و این نه تنها خسته کننده است ، زیرا آنها برای تفریح سرگرم کننده نیستند.
البته نباید اینطور گفت که ما فکر نمی کنبم این یک مشکل باشد. صادقانه باید گفت ، که کاملاً با ایده بازی هنگام پرش زیاد می توان کمی در باره ی آن تامل کرد و حتی با آن موافق هم بود. مشکلی که در این بازی وجود دارد این است که ایده های جدید زیادی ندارد ، بنابراین تمام عکسبرداری های سکو را که می توانید به آن فکر کنید ، بازیافت می کند.
نتیجه این بازی یک در محیطی خطی و دو بعدی کاملاً قابل استفاده بود اما نتوانست هویت خود را جعل کند. اگر می توانید پیمایش سمت اعداد را تصور کنید که در آن می توانید دشمنان را شلیک کنید و از میان سنبله ها پرش کنید ، در حال حاضر می دانید که این بازی که در حال صحبت درباره ی آن هستیم در آن به ارمغان می آورد.
متأسفانه نمی توان همان گیم پلی را گفت. یکی از مشکلاتی که هنگام تقلید از بازی های در این ژانر با آن روبرو هستید این است که همه ما می دانیم که چگونه باید آنها را کنترل کرد. شما فقط نمی توانید بازی ها را تماشا کنید ، زیرا آنچه این بازی های قدیمی را جالب می کند گیم پلی نزدیک است. این چیزی نیست که در این بازی دریافت می کنیم. کنترل ها خیلی سست هستند و سرعت پاسخگویی به اندازه دلخواه شما مناسب نیست.
از دیگر نکات مثبت بازی این می باشد که بازی دارای حجم بسیار کمی می باشد و این حجم کم باعث می شود تا این بازی در روی هر نوع کنسولی که عرضه شده است می تواند به راحتی در دسترس و قابل اجرا باشد و بتوانید در هر زمان به آن دسترسی دشاته باشید و در عین حال نیز زمان خود را مدیریت کنید تا از بازی در نهایت کامل بودن لذت ببرید