در این پست وب سایت gameinja  به بررسی بازی Warhammer 40,000: Space Wolf خواهیم پرداخت که یک بازی تاکتیکی می باشد و برای نینتندو منتشر شده است. پس با ما همراه باشید تا به انتهای این پست تا این بازی را مورد بررسی کامل قرار دهیم

بازی های مبتنی بر استراتژی نوبه خود می تواند به طور مستقیم با  کام در مقایسه، و برای کاربران از جهات مختلف است که به مقایسه با پادشاهی نبرد. اگر چه آخرین از آن بازی ثابت می کند که این نوع کار به خوبی بر روی کنسول های مختلف است،  بازی فاقد کنترل های بصری، برای استفاده کامل از آن است. جنبش از شخصیت باید ساده باشد، اما برای برخی از این دلیل، بازی ممکن است یک مربع به طور منظم در آن ما باید حرکت را ثبت کنید.

مسلم است که نرمی از طراحی عرشه دارای یک خطا در بازی به بسیاری از کلون های دیگر است. هر یک از شخصیت خود را توانسته است یک بازی یک نفره در هر دوره است که تعیین آنچه می توانند انجام دهند. اغلب کارت های آرایه ای از سلاح، اما شما همچنین می خواهد سپر دفاعی، کارت و شفا جنبش پیدا سلاح را به مسافت های طولانی و مبارزه با تقسیم شده است،

و برخی از آنها نیز می تواند به چیز به جای ضربه، به طور معمول. به این ترتیب، شخصیت یک فرصت برای راهیابی بازی بسیار راحت تاکتیکی، که باعث می شود شخصیت به آتش در اولین دشمن و می رود به خط خود را از آتش در هر مرحله است. اگر شما به نقشه به سرعت قرار داده از سلاح نیاز دارند، شما همچنین می توانید آنها را برای دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید.

بعضی از اسلحه ها بهتر از دیگران  آن را حس می کند. اما باید یک تفاوت بین سلاح های دوربرد و سلاح های غوغا وجود داشته باشد. غوغا سلاح، مانند مشت قدرتمند و چکش ممکن است دیوانه آسیب  می شود، اما این نیاز به مقدار زیادی از منابع را به نگه داشتن ترمیناتور در دسترس شگفت انگیز، بنابراین بعید است که بله است.

این ساختمان از عرشه به عنوان دوستانه به عنوان جنبش در عمل، این است که خیلی ساده نیست. در یک لیست کوچک بر روی صفحه نمایش  کوچک نشان می دهد عرشه فعلی خود را، و بیشتر از صفحه نمایش توسط نقشه های موجود در اشغال کردند. بدون هدایت یک عرشه خوب، آزمون و خطا وقت گیر است. علاوه بر این، شما نیاز به مدیریت چندین عرشه، یکی برای هر دسته دارید این شخصیت ارائه تصمیمات تاکتیکی جالب، اما تنها اگر شما صرف مقدار زیادی از زمان برای ساخت عرشه خود را بکنید

شما می توانید نقشه های جدید از طریق گیم پلی  از کارت های جدید با پول در بازی باز کنید. واقعیت این است که ساز و کار مکانیک بازی است که تنها ن قطعا مثبت است، اما تجربه ما در جعل است که هنوز هم بد است. ما  تنها نسخه به طور منظم دریافت کرده است. نتیجه یک  این پرداخت است.

به عنوان یک حامی از مرگ تصادفی، برایم مهم نیست که چگونه بازی را با طراحی مکانیک کار می کند. در اکثر دور، شما فقط می توانید دو کارت، اما حدود بیشترین درصد از کارت های سلاح و تجهیزات با کاربرد دوگانه بازی و می تواند به عنوان کارت های ورزشی استفاده می شود. علاوه بر این اکثر کارت های با کاربرد دوگانه، این سیستم دارای بسیاری از تلاش عمق تاکتیکی است

متاسفانه، گیم پلی بازی است بدون برخی از مشکلات عجیب و غریب نیست. اگر شما بدون ایجاد یکی از دو جنبش درون بازی، شما نمی توانید از سمت و حمله کنید. شما می توانید از طریق با متحدان خود بروید و اغلب برای هم تیمی های مسدود شده، اما شما می توانید از طریق آنها بدون دردسر آنها را به ساقه راست هدایت کنید.

نقشه ها را می شود احساس و در برخی موارد محدود شده است. سلاح هایی با برد بیش از حد بسیاری بردارهای حمله مورب اجازه نمی دهد. این مسائل نسبتا کوچک هستند، اما اکثریت روند بازی لذت بخش و رضایت بخش است. رابط کاربری بازی طبیعی است اما منوها خسته کننده کمی است، اما قهرمان بازی وعده داده برای تقویت غیر ضروری با چند کلید آن را درست کند

در واقع آن را بازرسی نقطه عطف است. اگر ما می تواند در اینجا بماند، من می خواهم در یک بازی چهار ستاره نگاه و آماده به شلیک این بازی پنج ستاره با به روز رسانی، از جمله چند بازیکن بازی. ما به روز رسانی متعددی نشان داده است توانایی قهرمان کرافت حل مشکلات و حتی پس از فارغ التحصیلی را دیده اند.

بزرگترین مشکل  بازی نظرات خود را در بازی های رایگان، بدون شک نظر کلی خود  را تحت الشعاع قرار داده. و این مسئله خود به تنهایی باعث شده است تا بازی کمی محدود به شرایط محیطی شود و برای همه قابل دسترس نباشد که این مورد بسیار بد و جدی می باشد هر چند امتیاز زیادی از بازی کم نمی کند.

7.5

Good

  • تنیک استراتژیک قوی
  • ازادی عمل بالای بازی

Bad

  • شخصیت پردازی ضعیف
  • ستان نه چندان جذاب