دز این پست بازی WARTILE را برای نقد خدمت شما آماده کرده ایم و قصد داریم تا به بررسی این بازی بر روی وب سایت خودمان Game Inja بپردازیم. این بازی برای اکثر کنسول های رایانه ای از کنسول های رایانه ای ویندوزی گرفته تا نسل هشتمی مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان. بنابراین با ما در نقد و بررسی این بازی جذاب همراه باشید.
این بازی به صورت خلاصه یک بازی جذاب مبتنی بر نوعی استراتژی می باشد که این سیستم به صورت نوبتی کار میکند. پیش از این هم در وب سایت خودمان به چند بازی در این ژانر پرداخته ایم و امروز هم بازی WARTILE را مورد بررسی قرار می دهیم که یکی دیگر از بازی های خوب دنیای بازی در این ژانر می باشد.
بازی در همان ابتدای امر توجه مخاطب را جلب می کند چرا که دارای گرافیکی قدرتمند و خوب و جذاب است اما داستان بازی از طرف دیگر چندان خوب و جذاب نیست و نمی تواند مخاطب را بخوبی به خود جذب کند. این مسئله حتی در اوایل بازی هم البته بخوبی مشهود است. و یک بازیکن تیز بین می تواند به راحتی این موضوع را در بازی مشاهده کند.
در ابتدای بازی از شما می خواهد تا بتوانید قبیله ی خود را مشخص نمایید و آن را انتخاب نمایید و خب همانطور که همه ی ما به این بازی ها پرداخته ایم می دانیم هر قبیله و نژادی دارای قدرت های منحصر بفرد خود می باشد و نکته ی قابل تامل این بازی هم این است که تنوع نژادی و قبیله ای بسیار خوب و زیادی هم دارد.
در هنگامی که بازی را آغاز می کنید. یک میز بازی را مشاهده خواهید کرد. این جدول مخصوص نبردهایی می باشد که می توانید آن ها را انجام دهید است. در هر طرف آن بخش هایی وجود دارند که قابلیت های مختلف بازی را نشان می دهند. یک سری امکانات ریز و درشت تر و قابلیت های تنظیم و … نیز در این بخش برای شما قابل مشاهده است.
توانایی های هر واحد توسط کارت های بازی به سبک تجاری نشان داده می شود. هر واحد دارای چندین قدرت است ، و می توانند در حالی که به تدریج بهبود می یابند ، باز شوند. می توانید هر گدام از توانایی را برای انجام کار انتخاب کنید. علاوه بر این ، وقتی که مشغول می کنید باید حواس تان به موجودی این بخش از بازی هم باشد.
کارت هایی مختلفی در بازی وجود دارند که هر کدام می توانند قابلیت های بسیار متفاوتی با دیگران داشته باشند و برخی برای سلامت بخشی می باشند ولی بسیاری از آن ها برای ضربه به دشمن می باشند و این سیستم بازی با اینکه در ذات خود خسته کننده است اندکی اما این بازی توانسته است آن را بسیار خوب و موفق برای بازیکن اثر بخشی نماید و باعث شود که هرگز بازی برای او تکراری نشود.
هم چنین قابل اشاره است که هر گروه از کارها با تعداد کمی در نقشه نشان داده شده است. انتخاب یک خوشه برای ارائه لیست کوتاهی از کارها بزرگنمایی می کند. هر نام وظیفه شماره ای در کنار آن دارد که نشان دهنده نیازهای شهرت کار است. هر چقد میزان آن بالاتر برود شما می توانید از قابلیت های بسیار بیش تری در بازی استفاده نمایید و از آن استفاده ی خوب و اثر بخشی در بازی ببرید.
و همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاراتی کردیم بازی در کل دارای یک سیستم خوب می باشد اما داستان آن شاید زیاد برای همه توسعه داده نشده باشد و این علتی است که بازی را شاید از ذوق بیندازد و باعث شود تا شما کمی در بازی مشکلاتی احساس کنید که می توانستند وجود نداشته باشند.
در بازی هم چنین قابلیت ی وجود دادر که بازی به حالت تعلیق درآمده است. این همه چیز را به حالت تعلیق در می آورد و به شما امکان می دهد وارد زندگی واقعی شوید. در صورت عدم وقوع جنگ ، سرعت بسیار کارآمد در زمان وجود خواهد داشت. زمان تغییر زمان بازی را کند می کند و به شما امکان می دهد نقشه را بچرخانید ، نقشه ها را انتخاب کنید و تصمیمات تاکتیکی بگیرید.
در بازی زمین و ساختار به طور کلی عرض یا باریک بودن مسیر را پوشانده است. همینطور که پیش می روید ، مشاهده کامل از نقشه مهم است و چالش ها سخت تر می شوند. موقعیت بسیار مهم است ؛ انتخاب مکان نبرد ، هدایت دشمنان و تعیین نقطه نظر دقیقاً به همان اندازه که شاید به چشم شما نیاید امام مهم و ضروری است.
و بازی در نوع خود یک قابلیت های بسیار متفاوتی با بازی های دیگر این ژانر دارد و به این مورد باز هم اشاره کرده بودیم. تنها بخشی که شاید بتوان در بازی از آن ایرادی گرفت کمی سیستم خود بازی می باشد که البته بسیار خوب است و مورد دیگر شاید داستان بازی باشد که در نوع می توانست بسیار بهتر باشد و دارای توسعه ی بهتری اگر می بود بسیار بازی را دل نشین تر از این ی که هست می ساخت اما این مسئله متاسفانه در بازی میسر نشده است.