جان رومرو، طراح عناوین DOOM، Quake و Wolfenstein 3D، به‌تازگی اعلام کرده است که استودیوی تحت رهبری وی، در حال ساخت یک بازی شوتر اول شخص جدید است که با Unreal Engine 5 توسعه خواهد یافت.

 

استودیوی رومرو گیمز () روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام نمود که در حال کار با یک ناشر بزرگ برای توسعه‌ی یک بازی شوتر اول شخص جدید است. ظاهراً این بازی، یک عنوان کاملاً جدید و اورجینال خواهد بود.

با وجود آن که دفتر استودیوی رومرو گیمز در شهر گالوی (Galway) کشور ایرلند واقع است، اما وب‌سایت آن بیان می‌کند که مشاغل این استودیو از مدل‌های کاری در محل، از راه دور و ترکیبی پشتیبانی می‌کند. این استودیو در سال 2015 توسط جان رومرو (John Romero)، یکی از بنیان‌گذاران اید سافتور (id Software) تاسیس شد و در حال حاضر در حال تبلیغ برای جذب 9 موقعیت شغلی در زمینه کدنویسی، طراحی و نقش‌های هنری است.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت رومرو گیمز، اعضای این استودیو نقش‌های رهبری قابل توجهی در فرنچایزهایی از جمله Far Cry، Watch Dogs، Forza، Sniper Elite، The Division و Crysis داشته‌اند.

بازی Empire of Sin آخرین ساخته‌ی استودیوی رومرو گیمز محسوب می‌شود که در دسامبر 2020 منتشر گردید. این بازی استراتژی در دهه‌ی 1920 و در شهر شیکاگو جریان دارد.

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply