استودیوی Jumpship، سازنده‌‌ی بازی تازه منتشر شده‌ی Somerville، به تازگی توسط شرکت Thunderful Games خریداری شده است. دینو پتی (Dino Patti)، موسس استودیو، در آن باقی خواهد ماند و این استودیو به ساخت بازی‌های داستان‌محور ادامه خواهد داد.

 

امروز روز شلوغی برای استودیوی Jumpship است. علاوه بر انتشار برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC، این استودیو توسط شرکت Thunderful Games هم خریداری شده است. این معامله قرار است امروز نهایی شود. به این ترتیب Jumpship به دهمین استودیوی خریداری شده توسط Thunderful Games تبدیل می‌شود.

Jumpship به ساخت بازی‌های روایتی با کیفیت ادامه خواهد داد و این معامله تاثیری در پروسه‌ی خلاقانه‌ی این استودیو نخواهد گذاشت. موسس این استودیو یعنی آقای دینو پتی در مقام خود باقی خواهد ماند و به صورت هم‌زمان به یک مشاور استراتژیک برای Thunderful Games هم تبدیل خواهد شد. در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی پتی در مورد این معامله گفت:

من نسبت به همکاری با Thunderful و مزایایی که این معامله برای Jumpship خواهد داشت احساس خیلی خوبی دارم. ما در مورد احتمال این همکاری به مدت یک سال صحبت کردیم و با گذشت زمان برایم بیشتر معلوم شد که این می‌تواند فرصتی عالی برای Jumpship باشد.

آگوستینو سیمونتا (Agostino Simonetta)، مدیر ارشد بخش بازی‌های Thunderful Games، افزود:

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply