راکستار پیش‌تر اعلام کرده بود که دیگر هیچ آپدیت‌ بزرگی برای Red Dead Online منتشر نمی‌کند.

 

این آخر هفته و به‌زودی پس از اعلامیه راکستار مبنی بر توقف پشتیبانی گسترده از Red Dead Online، عبارت Red Dead Funeral (به‌معنی خاک‌سپاری رد دد) در شبکه‌های اجتماعی ترند شد تا بازیکنان باقی‌مانده از این عنوان بتوانند باری دیگر به این مناسبت دور یکدیگر جمع شوند.

یکی از پست‌های منتشر شده از سوی طرفداران به‌این شرح است:

امروز روزی است که جامعۀ طرفداران Red Dead Online به عنوانی ادای احترام می‌کند که بسیاری از ما آن را دوست داشتیم و البته آرزو داشتیم راکستار به آن علاقۀ بیش‌تری نشان می‌داد. پس امروز وارد بازی شوید تا در یکی از قبرستان‌های موجود در «ولنتاین» یا «بلک‌واتر» دور هم جمع شویم.

با وجود این‌که Red Dead Online بخشی از بازی تحسین‌شده و بسیار موفق Red Dead Redemption 2 است، اما این بازی به‌هیچ عنوان به موفقیت GTA Online در جذب گستردۀ بازیکن نرسید و به همین دلیل نیز آن‌طور که باید از آن پشتیبانی نشد. البته لازم به ذکر است که سرورهای بازی تا مدت زیادی فعال می‌مانند اما راکستار به‌طور کلی تصمیم گرفته تا فعلاً تمام نیروی خود را خرج توسعۀ GTA 6 کند. این کمپانی در بیانیه‌ای که به تازگی منتشر کرده گفت:

با وجود ارائۀ محتوای فصلی ویژه و تغییراتی دیگر در راستای ارتقای کیفیت تجربۀ بازی و ایجاد محیطی مطمئن برای بازیکنان، ما تصمیم گرفته‌ایم تا به‌جای عرضۀ به‌روزرسانی‌های بزرگ مثل سال‌های گذشته، با مدل‌های فعلی بازی کار کنیم و برای امسال نیز چند مرحلۀ جدید اضافه کنیم؛ همچنین ما به نشان دادن فعالیت‌های خلاقانۀ جامعۀ بازیکنان Red Dead از طریق Newswire راکستار و راه‌های دیگر ادامه می‌دهیم.

برخی از پست‌های دیگر طرفداران را در پایین مشاهده می‌کنید:

بیایید بالای کوه برویم تا قبل از خاک‌سپاری Red Dead Online آخرین نگاه از بالا را به نقشه داشته باشیم.

در آرامش بخواب Red Dead Online عزیز!

بازیکنان فوق‌العاده، گرافیک و گیم‌پلی عالی؛ بسیاری از تولیدکنندگان محتوا هم دوست داشتند که از این بازی حمایت کنند اما راکستار این پتانسیل را هدر داد.
راکستار و EA الان دیگر برادرند!
امیدوارم مایکروسافت حاضر باشد حق امتیاز Red Dead Redemption را خریداری کند.

بازی Red Dead Redemption 2 پیش‌تر در گزارشی برای عرضه روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس معرفی شده بود اما طبق اخبار جدیدی که توسط Tez2، اینسایندر شناخته شدۀ منتشر شده‌اند، . همچنین هفتۀ پیش گفته شده بود که این کمپانی برای انتشار نسخۀ ریمستر عناوین Red Dead Redemption و GTA IV نیز برنامه‌هایی داشته که .

Tez2 در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است دیگر نسخۀ جدیدی از RDR2 نبینیم، پاسخ داد که: «بله؛ من درباره این‌ها خیلی وقت پیش شنیده بودم. این موضوع هم مثل انتشار نسخۀ ارتقایافتۀ Rockstar Editor کنسل یا فراموش شده است.»

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply