توسعه‌دهندگان بازی Redfall اطمینان می‌دهند این عنوان تجربه‌ی بی‌نظیری را ارائه خواهد داد، اما در هسته مانند عناوین گذشته‌ی Arkane است.

 

وقتی Redfall توسط بتسدا (Bethesda) و استودیوی آرکین (Arkane) معرفی شد، به علت تفاوت آن با Dishonored و Prey، طرفداران تا حدودی بدبین بودند. Deathloop نیز چنین واکنش‌هایی را دریافت کرد اما در نهایت بازی خوبی از کار درآمد.

ریکاردو بر (Ricardo Bare)، کارگردان هنری بازی، در مصاحبه‌ای با Vandal گفت:

اگر شما طرفدار آرکین هستید و به یک ساختار محیطی عمیق، یک نمای اول‌شخص، مکانیک‌های مخفی‌کاری و اندکی مکانیک‌ نقش‌آفرینی علاقه دارید، ترکیبی از همه‌ی این‌ موارد در بازی وجود دارد و شما از نتیجه‌ راضی خواهید شد.

در حالی که این بازی خیلی سریع و سرشار از اکشن به نظر می‌رسد، همان تجربه‌ای که باید از استودیوی آرکین انتظار داشت را ارائه می‌دهد. در ادامه این توسعه‌دهنده توضیح داد که انتخاب‌های متفاوتی برای حل مشکلات مختلف در بازی وجود دارد و مانند Dishonored، یک هدف و راه‌های متفاوتی برای رسیدن به آن وجود دارد.

این عنوان شامل پانزده مرحله به ترتیب نخواهد بود؛ زیرا چنین رویکردی مانع اکتشاف افراد در دنیای بازی می‌شود. اما علاوه بر محتوای ساختاری جهان آزاد، یک بخش کمپین وجود دارد که شما را با رویدادهای بازی آشنا می‌کند. طراحی مرحله‌ی هر یک از آن‌ها مانند عناوین دیگر آرکین خواهد بود و پیچیدگی‌های جالبی وجود دارد که احتمالا شما را به یاد مراحل Dishonored خواهد انداخت.

اگر هدف من نفوذ به یک منطقه‌ی پر از افراد فرقه‌گرا است، نیازی به استفاده از در ورودی نیست. چندین راه وجود دارد و شاید اهرمی باشد که فقط در داخل همان مرحله عمل کند.

در ادامه توضیح داده شد که بازی در حالت چند‌نفره لذت‌بخش‌تر است و حالت تک‌نفره‌ی آن فاقد هوش مصنوعی خواهد بود. این کار از قصد و با هدف واقعی‌تر کردن تجربه‌ی تک‌نفره، انجام شده است.

ما می‌خواستیم تجربه‌ی تک‌نفره واقعا به عنوان یک تجربه‌ی تک‌نفره فرض شود. انتظار داریم در ابتدا افراد به تنهایی بازی کنند، اما در ادامه شاید قصد داشته باشند با افراد دیگر بازی کنند. اما وقتی شخصیت‌ خود را انتخاب می‌کنید، در طول بازی با موقعیت‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد. به عنوان مثال، با جمع‌آوری منابع سطح خود را بالا می‌برید. با داستان و روایت‌های محیطی بازی آشنا می‌شوید. بخش اصلی کمپین را کامل می‌کنید. بعضی از این اتفاقات به صورت خطی رخ می‌دهد و تمام محتوا مثل مراحل پناهگاه و آشیانه‌ها در دسترس خواهد بود. پویایی زیادی در این بازی وجود دارد و بر اساس راهی که انتخاب می‌کنید، قابل مشاهده خواهد بود.

علاوه بر بخش کمپین اصلی، بازی Redfall شامل مراحل فرعی و محتوای دیگری نیز خواهد بود. البته مدت زمان موردنیاز برای تکمیل بخش داستانی نامشخص است. Redfall در نیمه اول سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این بازی روی سرویس Game Pass عرضه شود.

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply