شرکت الکترونیک آرتس (EA) بار دیگر عناوین تک‌نفره و طرفداران آن‌ها را به شوخی مورد هدف قرار داد که البته با واکنش گیمرها و حتی کارمندان خود مواجه شد.

 

ساعاتی پیش، در یک توییت جدید الکترونیک آرتس بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن طرفداران بازی‌های تک‌نفره را مورد هدف قرار می‌دهد. این کمپانی در توییت مذکور نوشت:

آن‌ها یک 10 هستند، اما فقط دوست دارند بازی‌های تک‌نفره را انجام دهند.

این میم که از تیک‌تاک (TikTok) آغاز شد، جمله‌ای است که در آن مزیت مخاطب ابتدا مطرح می‌شود، اما نیمۀ دوم جمله ویژگی منفی وی را ذکر می‌کند. توییت کمپانی EA با واکنش شدید گیمرها و حتی توسعه‌دهندگان ارشد استودیوهای مختلف EA مواجه شد. نکتۀ جالب و بحث‌برانگیز آن است که چندین استودیوی شرکت الکترونیک آرتس در حال حاضر روی بازی‌های کاملاً تک‌نفره کار می‌کنند. عناوین Dead Space Remake ،Star Wars Jedi: Survivor و Dragon Age: Dreadwolf، هر سه آثاری تک‌نفره هستند که توسط استودیوهای تحت مالکیت EA توسعه می‌یابند.

به دنبال توییت منتشر شده، چندین توسعه‌دهندۀ ارشد زیرمجموعۀ الکترونیک آرتس به آن واکنش نشان دادند. بلیر برون (Blair Brown)، تهیه‌کنندۀ ارشد استودیوی ریسپاون (Respawn)، سازندۀ Star Wars Jedi: Survivor، حول این موضوع گفت:

در حال حاضر یک بحران وجودی دارم، چرا که ناشر ما نمی‌داند مشغول ساخت چه چیزی هستیم.

وینس زامپلا (Vince Zampella)، رئیس استودیوی ریسپاون، به پاسخ با یک ایموجی بسنده کرد:

🤦🏼‍♂️

وینس زامپلا

یکی از اعضای سابق استودیوی تعطیل شدۀ ویسرال گیمز (Visceral Games)، خالق سری Dead Space، به این توییت EA چنین واکنش نشان داد:

این کمپانی‌ای است که استودیوی من را تعطیل و تقریباً 100 توسعه‌دهندۀ خلاق را اخراج کرد، چون ما بازی تک‌نفره می‌ساختیم.😂😭😂😭

همچنین، اگر شما امتیازات به بازی‌ را در قالب 1 تا 10 در نظر بگیرید، بیشتر بازی‌های EA لایق 6 یا 7 هستند. نه به خاطر این که سازندگان این بازی‌ها بد هستند، بلکه به خاطر این که سران کمپانی بازی‌ها را با عجله منتشر می‌کنند و به این سازندگان فرصت نمی‌دهند. رئسای EA حتی نمی‌دانند که 10 چه شکلی است.

نظر شما در این باره چیست؟

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply