نسخۀ بعد سری Need for Speed که طبق گزارشات، Need for Speed: Unbound نام دارد، از قرار معلوم در آبان ۱۴۰۱ (نوامبر ۲۰۲۲) منتشر خواهد شد.

 

عنوان بعدی سری Need for Speed که انتظار می‌رود در ادامه همین سال عرضه شود، ظاهراً قرار است به نسخۀ قابل‌توجهی از این سری بدل شود، به خصوص از آن جهت که مجدداً استودیوی کرایتریون گیمز (Criterion Games)، توسعه‌ی این فرنچایز را بر عهده دارد. به غیر از اعلام انتشار بازی تا پایان سال ۲۰۲۲، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، اطلاعات دیگری از بازی منتشر نکرده است.

شایعات اخیر، نشان از این دارند که بازی مذکور به زودی منتشر خواهد شد؛ افشاگر معروف، تام هندرسون (Tom Henderson)، در گزارشی از وبسایت Exputer، ادعا کرد که در ماه جولای از این بازی رونمایی خواهد شد (در کنار نسخۀ بعد Skate) و حالا به نظر می‌رسد این افشاگر از زمان دقیق انتشار بازی نیز بو برده است.

طبق اطلاعات تازۀ هندرسون در راستای گزارش مذکور از وبسایت Exputer، نسخۀ بعد Need for Speed که احتمالاً Need for Speed: Unbound نام دارد، در ۱۳ آبان ۱۴۰۱ (۴ نوامبر ۲۰۲۲) انتشار خواهد یافت. تاریخ انتشار این بازی، طبق اطلاعات افشا شدۀ قبلی، سپتامبر یا اُکتبر تعیین شده بود، اما همانطور که پیداست تغییر اندکی در برنامۀ انتشار صورت گرفته، البته چندان تغییر عظیمی نیست.

طبق اطلاعات افشا شدۀ گذشته، این بازی ریسینگ در Lake Shore City که نسخه‌ای تغییریافته از شهر شیکاگو است جریان دارد و در بخش بصری خود، از سبک‌‌پردازی انیمه‌‌ای بهره برده است، همچنین این شایعات روی مکانیزم یکپارچه مولتی‌پلیر نیز تأکید دارند؛ طبق شواهد این بازی شامل قابلیت Cross-Gen نخواهد شد.

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply