طبق اعلام صفحه‌ی توییتر گیمزکام (Gamescom)، شعبه‌ی اروپای بندای نامکو (Bandai Namco Europe) در مراسم گیمزکام 2022 حضور دارد و به معرفی بازی‌های خود می‌پردازد.

 

این مراسم از تاریخ 24 تا 28 اوت (2 تا 6 شهریور) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود و تاکنون حضور یوبیسافت () و عدم حضور پلی استیشن () در آن تأیید شده است. البته، هنوز مشخص نیست که نمایش‌های این شرکت مربوط به کدام بازی‌ها خواهد بود. احتمال به نمایش درآمدن چند پروژه‌ی مورد انتظار این شرکت در رویداد مذکور وجود دارد که در ادامه به مهم‌ترینشان اشاره می‌کنیم.

بازی Gundam Evolution عنوانی در سبک تیراندازی رقابتی و گروهی است که تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری شاهد عرضه‌ی آن باشیم. بازی نقش‌آفرینی نوبت‌محور One Piece Odyssey بر اساس سریال و مانگای محبوب One Piece ساخته می‌شود و نویسنده‌ی آن، ایشیرو اودا (Eiichiro Oda)، داستانی جدید در این دنیا خلق خواهد کرد.

با توجه اینکه بازی مبارزه‌ای JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle R در تاریخ 2 سپتامبر (11 شهریور) منتشر می‌شود نیز می‌توان انتظار داشت که در این رویداد به نمایش در بیاید. از آنجایی که Dragon Ball: The Breakers هم برای انتشار در سال جاری برنامه‌ریزی شده است، اعلام رسمی تاریخ انتشار آن در گیمزکام 2022 دور از ذهن نیست.

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply