مادسازان همیشه در زنده نگه داشتن بازی‌ها اثربخش بوده‌اند، سازنده‌ی ماد جدید بازی Red Dead Redemption 2، یعنی ماد Life of Crime نیز همین روند را پیش گرفته است.

 

اگر تجربه‌ی Red Dead Redemption 2 برای شما لذت‌بخش بود اما خود را بیش از حد محدود به شخصیت آرتور مورگان (Arthur Morgan) دیدید، یک ماد برای حل مشکل شما وجود دارد؛ Life of Crime یک پروژه‌ی جاه‌طلبانه است که هدف آن ارائه‌ی یک تجربه‌ی تک نفرۀ کاملاً تازه از تجسم دقیق راکستار (Rockstar)، از غرب وحشی است، به خصوص تجربه‌ی بازی در قالب شخصیتی به انتخاب خودتان.

ماد Life of Crime تنها یک بسته‌ی مأموریت ساده نیست. این ماد حتی با سکانس معرفی مخصوص به خود آغاز می‌شود، جایی که شخصیت مذکر یا مونث شما، از بازداشتگاه سیسکا (Siska Penitentiary)، پا به فرار می‌گذارد و بعد از آن با شخص جدیدی دیدن می‌کند که به او برای شروع حرفه‌ی جرم و جنایت جدیدش یاری می‌رساند. زمانی که وارد دنیای بیرون شوید، به یک درخت مهارت (Skill Tree) سفارشی برای ارتقای شخصیت خود دسترسی پیدا می‌کنید و دو مأموریت تازه را آغاز خواهید کرد؛ یک سرقت عمارت و یک سرقت قطار در کنار پول درآوردن از راه‌های همیشگی، چه قانونی و چه غیرقانونی.

سازنده‌ی این ماد، CruelMasterMC، در توضیحات جدید خود گفت:

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply