در فاصله‌ی 20 روز تا انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2، استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) اطلاعاتی از ویژگی‌های نسخه‌ی PC این بازی را به اشتراک گذاشته است.

 

نسخه‌ی PC بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 که با همکاری استودیوی Beenox توسعه یافته است، از ویژگی‌هایی مانند رزولوشن 4K، مانیتورهای Ultra-Wide و سیستم ضدتقلب RICOCHET برای بخش چندنفره پشتیبانی می‌کند. همچنین این نسخه دارای بیش از 500 تنظیمات قابل تغییر مختلف است.

گزینه‌های مختلف گرافیکی این بازی شامل Upscaling/Sharpening، Anti-Aliasing، میزان سطح جزئیات در فواصل نزدیک و دور و موارد دیگر است. همچنین تنظیمات صوتی امکان تغییرات در بخش موسیقی‌ها، دیالوگ، افکت‌ها و نشانگرهای ضربه را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید حرکت دوربین را برای دوربین‌های اول شخص و سوم شخص تنظیم کنید.

علاوه بر این موارد، سازندگان یک گزینه‌ی جستجو را در تنظیمات نسخه‌ی PC بازی Modern Warfare 2 قرار داده‌اند. به عنوان مثال با تایپ کردن کلمه‌ی Frame در این نوار جستجو، گزینه‌هایی شامل محدودیت نرخ فریم سفارشی (Custom Frame Rate Limit)، هدف نرخ فریم رزولوشن پویا (Dynamic Resolution Frame Rate Target) و موارد دیگر نمایش داده می‌شوند.

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply