تعدادی از نقدها و نمرات بازی Grounded همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی کامل این اثر منتشر شده‌اند که نوید یک تجربه‌ی خوب را به بازیکنان می‌دهد.

 

Grounded، ساخته استودیوی آبسیدین ()، اثری در سبک بقا محسوب می‌شود که به دو صورت اول شخص و سوم شخص قابل بازی است. در این بازی، قهرمان داستان به اندازه یک مورچه کوچک شده و باید برای زنده ماندن در یک باغ تلاش کند. چهار شخصیت قابل بازی به نام‌های Max، Willow، Pete و Hoods حضور دارند که هر یک باید مقدار کافی غذا و آب مصرف کند، در غیر این صورت به دلیل گرسنگی یا کم آبی سلامت خود را در خطر خواهند دید.

بازیکنان با پیشروی در بازی Grounded، از مناطق جدیدی بازدید خواهند کرد. محیط این بازی مملو از حشرات مختلف مانند عنکبوت، زنبور عسل، کنه و کفشدوزک است. میزان سختی بازی به تدریج افزایش می‌یابد و دشمنان خطرناک‌تر معرفی می‌شوند. در طول بازی، بازیکنان برای ایجاد پایگاهی به منظور دفاع از خود در برابر دشمنان، به ویژه در طول شب که برخی از حشرات تهاجمی‌تر می‌شوند، نیاز به جمع‌آوری منابع در جهان دارند. همچنین می‌توان از این منابع برای ساخت ابزار، تله‌ها و سلاح‌های مختلف مانند تبر، نیزه، کمان و تیر برای شکست دشمنان استفاده کرد. بازیکنان همچنین باید استقامت خود را مدیریت کنند، زیرا ممکن است شخصیت قابل بازی در طول مبارزه خسته شود. این بازی را می‌توان علاوه بر حالت تک‌نفره، به صورت کواپ تا 4 نفر نیز تجربه کرد.

در ادامه می‌توانید برخی از نقدها و نمرات بازی Grounded را مشاهده کنید.

Windows Central: 9/10

Grounded دوره دسترسی زودهنگام خود را با یک به‌روزرسانی نهایی به پایان رساند تا ساعت‌ها محتوای جدید و تازه را اضافه کند و در نتیجه به یکی از بهترین بازی‌های سال 2022 ایجاد شود. این بازی برای سال‌های آینده الهام‌بخش عناوین دیگر در ژانر بقا خواهد بود.

Categories اخبار

Comments

No Comments

Leave a Reply