بازیکنان می توانند بلافاصله پس از تکمیل باس فایت نهایی بازی قبلی یعنی Xeno’jiiva به جهان بازی Monster Hunter World: Iceborne منتقل شوند. شکارچی رتبه ای شما پس از آن باز خواهد شد و برای بازیکنانی که دو Quests Assault و پیشرفت HR را قبلاً تکمیل نکرده اند برای آنها به صورت کامل علامت زده می شود زیرا افزودن Master Rank باعث می شود که موجودیت آنها کمی کم شود. زائد. یک سفر سریع، چند فیلم نمایشی و اینکه هیچ وقت متوجه کاوش در مورد دسترسی به Hoarfrost نخواهید شد. لحظاتی بعد شما می توانید مرکز جدیدی در Seliana را اکتشاف کنید که دهکده ای دنج که در تپه های مجاور Reach قرار گرفته شده است.

در نسخه Monster Hunter World: Iceborne بر خلاف آستارا که دارای چندین لایه است که می تواند کار را دشوار جلوه دهد. در این مکان بیشتر همه چیز با ترکیبات ساده تری قرار گرفته شده است هر فروشنده و تسهیلات فقط فاصله کمی از یکدیگر دارند. در این سری بازی ها Gathering Hub کوچک و کاملاً واضح بود و بازیکنان را ملزم می کند که برای دسترسی به هر یک از امکانات دیگر بازی آن را رها کنند.

در بازی Monster Hunter World: Iceborne مرکز جمع آوری Seliana بزرگتر است فروشندگان را برای همه امکانات بازی جدا از Tailrider Safari در اختیار شما قرار می دهد و حتی به شما امکان می دهد تا بدون منتظر ماندن در صفحه بارگذاری بازی از اسمیتی دیدن کنید. مگر در مواردی که بخواهید به طور خاص از Tailrider Safari استفاده کنید ، جایی که به هیچ وجه به اندازه Harvest Box ضروری نیست یا نمی خواهید از Steamworks جدید استفاده کنید و دلیل منطفه ای دارد که در هنگام بازی در چند نفره از Hub Gathering Hub استفاده نکنید.

در بازی Monster Hunter World: Iceborne همسایه Seliana محلی جدید و اصلی یعنی Hoarfrost Reachدر انتظار شکارچیانی است که تلاش برای خراب کردن آن را دارند. جنگل ها، یخچال های طبیعی، غارها در زیر صخره ای از کوه ها تقریباً مثل یک مجموعه دیگر از مناطق قبلی یخی و برفی احساس بنظر می رسند. برای اولین بار در سری بازی های Monster Hunter: World بازیکنان برای افزایش استقامت و سلامتی شان درست مثل سایر بازی های موجود مجبور به جمع آوری Hot Drinks می شوند. در کنار این تغییر ویژگیهای جدید محیطی نیز برای آزمایش بازیکنان وجود دارد.

در بازی Monster Hunter World: Iceborne درمورد آنچه که نقشه جدید ارائه می دهد و بخشی از لذت اکتشاف و دیدن آن برای بازیکنان است و این فقط محیط جدید نیست که این بازی را جذاب می کند بلکه تغییراتی است که در اسلحه ها و چگونگی عملکرد هیولا وجود دارد. در حالی که همه سلاح ها تغییرات چشمگیری در سبک خود نداشته اند اما بسیاری از آنها دست نخورده باقی مانده است. Hunter Hotn مقدمه ای از حملات شفاف اکو را مشاهده می کند تاکنون یکی از مهمترین تغییرات قابل توجه در بازی است. همچنین صرف نظر از سلاح انتخابی شما هر شکارچی نیز می تواند از سیستم جدید Clutch Claw استفاده کند. میزان استفاده هر مکانیک سلاح از این سیستم جدید متفاوت است.

در بازی Monster Hunter World: Iceborne سیستم Clutch Claw به بازیکن اجازه می دهد تا مستقیماً روی قسمت های خاص بدن قرار بگیرد. اگر هیولا به آن قسمت خاص بدن حمله کند به شما آسیب می رساند و از بین می رود. ساده ترین راه استفاده از پنجه در حین حالت حیرت انگیز جدید است که گاهی اوقات به نمایش گذاشته می شوند. آنها منحصر به فرد از مبهوت یا سرنگونی قبلی نیستند و توسط هیولا تقریباً در حالی که در حالت ایستاده عجیب و غریب قرار گرفته اند مشخص شده است. این فرصت شما برای دست یافتن به آنها است. پس از بسته شدن بسته به سلاح مجهز گزینه های مختلفی وجود دارد. سلاح های سنگین تر به سادگی می توانند به قسمت بدنی که به آن متصل شده اید صدمه بزنید شما می توانید آنها را تضعیف کرده و به آنها برای مدت کوتاهی آسیب بیشتری وارد کنید. اسلحه های کوچکتر نیز به بخشی آسیب می رسانند اما آن را تضعیف نمی کنند درعوض آنها هیولا را وادار می کنند که مهمات شلیک شده را برای استفاده از طرف شکارچی رها کند.

در گیم پلی بازی Monster Hunter World: Iceborne اگر به سر یک هیولا چنگ بزنید و در اسلحه خود مهمات داشته باشید، می توانید به هیولا حمله کنید تا آنها را در مسیری که می خواهید هدایت کنید تا سپس به لطف اسلحه های مهم خود آنها را به دیواره بکوبید یا از پرچین خارج کنید. ضربه ناشی از آن به خودی خود باعث صدمه زدن به هیولا خواهد شد در عین حال آنها را سرنگون می کند.

در بازی Monster Hunter World: Iceborne هریک از گزینه های پیش روی بازیکن جالب هستند و در مواقع خاصی استفاده می شوند. از آنجایی که هیولا فقط به روش خاصی شکار می شود و شما نمی توانید از هر روشی برای شکست آنها استفاده کنید و نمی توانید یک هیولا را هنگام عصبانی بودن هدایت کنید. خوشبختانه در این سری جدید نیز شاهد رفتار های متفاوت هیولاها هستیم.

در بازی Monster Hunter World: Iceborne تغییرات رزمی به اندازه کافی جزئی هستند که بنظر تکراری می رسند. نسخه Iceborne مانند سایر عناوین این سری انواع مختلف هیولاها و جانوران مختلفی را معرفی می کند. همه هیولا های جدید در Iceborne و همه لذت بردن از جنگیدن و احساس تمایز از هر چیزی در این بازی یکی از ویژگی های جذاب آن است.

در بازی Monster Hunter World: Iceborne جانوران و هیولا های متفاوت همیشه برای توضیح کمی پیچیده هستند. تمام زیرگونه هایی که در این بازی اضافه شده اند به اندازه کافی متفاوت از همتایان پایه خود هستند و به معنای این است که مبارزات آنها هنوز هم احساس نسبتاً جدیدی برای بازیکنان ایجاد می کند حتی اگر آنها بخش زیادی از همان حرکات مشترک را داشته باشند.

در بازی Monster Hunter World: Iceborne به طور کلی هیولاها در وضعیتی شروع می شوند که تقریباً شبیه به وضعیت خشم هیولای اصلی است و همچنین حمله ها و مکانیک های جدیدی را معرفی می کنند. بیش از نیمی آنها از هیولاهای نوع واریانت هستند که در این بازی  وجود دارد و تنها با دو مورد استثناء ، آنها کم و بیش استثنائات هیولا پایه را در Master Rank جایگزین می کنند. بسیاری از آنها اواخر داستان معرفی می شوند.

یکی از مشکلاتی که در بازی Monster Hunter World: Iceborne وجود دارد متأسفانه مسئله ای است که از پایه بازی برگشته است آن هم این است که شما هنوز هم نمی توانید از طریق داستان آن را به همراه یک دوست تجربه کنید. در حالی که داستان Iceborne فقط کمی کوتاه تر از بازی اصلی است بازی در طراحی بازنگری شده و اکنون به طور قابل توجهی جالب تر است. دیگر شما فقط با تکمیل داستان به همراه آیتم های قابل جمع آوری هیولاهای بسیار جذابی را شکست خواهید داد. اکثر قسمتهای آخر بازی Iceborne حول محور The Guiding Lands می چرخند مکان جدیدی که به 4 بخش تقسیم می شود. به استثنای چند ماموریت اختصاصی بعد از بازی هر بار که از سرزمینهای راهنما بازدید می کنید هر منطقه یک سطح به آن متصل است و شکار هیولا از هر یک از این بیوم ها به ناچار باعث تقویت هیولاهایی خواهد شد که در آن منطقه قرار دارند.

در بازی Monster Hunter World: Iceborne هنگام شکار در The Guiding Lands شما گاه با کشتن هیولا یا کشف علائم جنگ ضمن کشف محیط مسیر های ویژه ای پیدا خواهید کرد. این مسیر ها می توانند در پایان شامل هر هیولا باشند که به طور بالقوه می توانند در زمینهای راهنما جای گذاری شده باشند که براساس میزان دستیابی به هر یک از بیومها است.

هیولاهایی که در Guiding Lands شکار می شوند موارد منحصر به فردی را رها می کنند که بیشتر آنها هنگام تقویت سلاح استفاده می شود. سلاح های مختلف به قطعاتی که از شکست هیولاها بدست می آیند نیازمند هستند. از این سلاح ها می توانند از مزیت های ارتقاء سفارشی استفاده کنند که شامل قطعاتی از هیولا های کاملاً متفاوت است.

 

در بازی Monster Hunter World: Iceborne فراتر از یک منطقه جدید و روش های جدید برای شکار هیولاها هنوز خیلی چیزهای دیگری برای بحث در بازی وجود دارد. به عنوان مثال اکنون می توانید علاوه بر انتخاب حیوانات خانگی، اتاق خود را نیز شخصی سازی کنید، می توانید آویزهای جذابی را برای سلاح های خود باز کرده و تجهیز کنید تا در حالت چند نفره بازی به نمایش درآید. به طور کلی مقدار مطالب اضافه شده در نسخه Iceborne حیرت انگیز است. همچنین در این نسخه فهرست اصلی Monster Hunter World پس از انتشار شش مورد اضافه شده است همچنین تعداد زیادی از مبارزان هیولا Arch-Tempered برای همراهی با آنها وجود دارد.

8.0

Good

  • گرافیک عالی
  • طراحی بصری زیبا و پر جزئیات
  • داستان جذاب
  • عملکرد روان مکانیک فنی بازی

Bad

  • موسیقی متن نه چندان خوب
  • باگ های ریز در بخش آنلاین بازی

Comments

No Comments

Leave a Reply